14 Reacties

5 maanden geleden

Ikzelf lig liever op mijn rechterzij馃 Waarvoor is dit trouwens goed?

5 maanden geleden

Als je op je rechterzijde of rug ligt, zou het gewicht van de baby een bepaalde ader kunnen afklemmen. Hierdoor kan je duizelig, misselijk,.. worden. Zou ook ook zuurstof- en bloedtoevoer naar de baby kunnen be茂nvloeden

5 maanden geleden

Linkerzij is inderdaad beter en goed maar is zeker niet erg om af en toe op de rechterzij te slapen als jij je goed en comfortabel voel!

5 maanden geleden

Ik was een buikslaper tot ik er niet meer op kon liggen wegens de zwangerschap. Toen ben ik op mijn rechterzij gaan slapen. Dit hebben ze me idd ook afgeraden omdat je dan een bepaalde ader kon afsluiten. Doch zei de huisarts eerder dat het meer kwaad kon voor de urineleider naar de nieren toe waardoor je deze afknelt of meer druk op uitoefent waardoor je meer kans maakt dat u nieren over belast konden worden. Ik weet het ook niet meer goed馃槄 ik heb nu al 2 nachten geprobeerd en gedwongen op mijn linkerzij geslapen, en heb praktisch niet geslapen, zo onrustig.. vanavond ga ik terug op mn rechterzij liggen zolang het nog kan馃 waardoor ik hopelijk morgen terug wat meer mens ben

5 maanden geleden

Ik draai en keer vaak in mijn slaap maar probeer om de paar uren om te wisselen. Starten op de linkerkant, dan op de rug, dan op de rechterkant en meestal terug eindigen op de linkerkant.

5 maanden geleden

Ik heb een groot L vormig kussen waar ik mijn ene been over sla zodat ik toch een beetje nog op mijn buik kan liggen zonder te veel te belasten want ik ben eigenlijk een buikslaper.

5 maanden geleden

Ik ben 21 weken zwanger en heb altijd geslapen op mijn rechterzij. Ik slaap veel beter. Gisteren geprobeerd om op mijn linkerzij te slapen met borstvoedingskussen tussen mijn benen maar ik kon de slaap helaas niet vatten 馃檮

5 maanden geleden

Reactie op penelope83

Ik ben 21 weken zwanger en heb altijd geslapen op mijn rechterzij. Ik slaap ...
Ja dit probleem had ik dus ook. En dan zijt ge helemaal gene mens de dag erna. Wordt nog een uitdaging 馃槀

5 maanden geleden

Reactie op Vrhyn

Ja dit probleem had ik dus ook. En dan zijt ge helemaal gene mens de dag er ...
Jaah wordt nog pittig de komende maanden 馃槀

5 maanden geleden

Ik wissel heel de tijd af van slaaphouding. Ik ga meestal slapen op mijn linkerzij maar wordt vaak op mijn rug wakker. Soms wordt ik wakker dat mijn rechterbeen slaapt.. zou dat kunnen van die ader die afgeklemd wordt?

5 maanden geleden

Reactie op sophiestella

Ik wissel heel de tijd af van slaaphouding. Ik ga meestal slapen op mijn li ...
Dat zou wel kunnen, ja.

5 maanden geleden

Deze nacht nog eens geprobeerd met borstvoedingskussen en op mijn linkerzij te slapen maar ben mijn kussen kwijtgeraakt. En wat nu? Mijn man was ermee weg 馃槄馃ぃ Heb zo slecht geslapen pff. Er is een bakerpraatje dat zegt als je graag op je rechterzij slaapt, krijg je meisje dat is hier bij deze dus het geval 馃槉 Ik weet niet of dat bij jullie ook zo is?

5 maanden geleden

Reactie op penelope83

Deze nacht nog eens geprobeerd met borstvoedingskussen en op mijn linkerzij ...
Haha, weg kussen 馃槄 Het is echt zoeken soms he, naar een goede houding. Ik ben al blij om te lezen dat ik niet de enige ben die hier mee bezig is. Ik slaap op beide zijden, en krijg een meisje 馃挅 Geen idee wat dat dan wil zeggen 馃槀

5 maanden geleden

Reactie op penelope83

Deze nacht nog eens geprobeerd met borstvoedingskussen en op mijn linkerzij ...
Dat is ellende he 馃槀 overdag met een dutje te doen lukt het me wel op mn linkerzij maar voor de nacht niet heel raar. Dan moet het rechts zijn haha. Wij krijgen een jongen dus dat blijkt dan niet te kloppen hihi馃き