4 Reacties
3 maanden geleden
Ik heb al twee gekocht, my best friend voor borstvoeding en ook nog eentje grote van premaman die ik gebruik om te slapen en tis perfect! Heeft binnen heel kleine balletjes en kan je hem makelijker in form maken die voor jou best past onder de buik en tussen de benen knuffelen.
3 maanden geleden
Ik heb een met bolletjes in, de andere bestaat uit een gewoon kussen( deze kan ik ook niet gebruiken voor te slapen). Domoo heeft bv kussen met bolletjes die je zelfs kan bijvullen of leeghalen naar je eigen smaak toe.
Ik moet wel toegeven dat ik moeilijk op mijn zij kan slapen( dan komt steeds maagzuur op) ik slaap vnl met het kussen nu op mijn rug, ik hou het door rib ontstekingen niet langer dan een uur vol om op mijn zij te slapen( daar gaat bij mij geen kussen verandering in brengen). Dan nog die blaas die soms elk half uur tot uur leeg moet( kleine is al in de juiste plaats gezakt tegen de blaas) . Dus verschillende redenen hier waarom slapen slecht gaat 😜🙈
3 maanden geleden
Ik heb geprobeerd met zo'n lang borstvoedingskussen van doomoo. Maar ik draai veel in mijn slaap, en het gaf me niet genoeg steun in mijn rug. Nu slaap ik tussen 2 kussen die aan elkaar vastzitten: https://www.bol.com/be/nl/p/tm-dy-zwangerschapskussen-zijslaapkussen-volwassenen-lichaamskussen-voedingskussen-xs-body-pillow-afneembare-hoes-wasbaar/9300000183215198/?bltgh=vZcJGYDcewXCWbbBYWNIQw.3_9.16.ProductPageUrl
In combinatie met overdag op mijn houding letten zorgt dit er voor dat ik terug beter slaap, met minder rugpijn. Relatief gezien dan he, een paar keer opstaan om te plassen kan ik met geen enkel kussen voorkomen 😄