24 Reacties

3 maanden geleden

Ik duim voor jullie! Niet opgeven, hoe moeilijk het ook mag zijn. Aftellen tot de ontmoeting met de liefde van je leven komt elke dag dichterbij!

3 maanden geleden

Veel moed 🧡

3 maanden geleden

Veel moed en sterkte toegewenst, niet opgeven binnenkort maak je kennis met het mooiste in je leven ❤️

3 maanden geleden

Veel moed! İk duim mee! İk snap je onrustheid. İk heb ook 2 weken moeten liggen in het ziekenhuis. We hoopten tot de uitgerekende datum maar kwam vroeg. Ze zijn heel sterke kinderen 🫶🏻

3 maanden geleden

Oh wat heftig! Ik duim ook voor jullie ! Je bent wel in goede handen ze kunnen nu kort op de bal spelen. Iedere dag is er eentje gewonnen 🤞 Veel moed. 🍀

3 maanden geleden

Heel veel moed! 29w is nog vroeg, maar zelfs al komt het kindje nu sneller dan verwacht, kunnen ze al heel veel doen!

3 maanden geleden

Bedankt iedereen! Ik voel me hier in goeie handen en moet hier toch helemaal door.

3 maanden geleden

Reactie op Kellyo4

Bedankt iedereen! Ik voel me hier in goeie handen en moet hier toch helem ...
Ik duim keihard voor jullie, alles komt goed!! Hou je ons op de hoogte hoe het gaat? 🍀🙏🏼

3 maanden geleden

Reactie op Maxi8

Ik duim keihard voor jullie, alles komt goed!! Hou je ons op de hoogte hoe ...
Momenteel loopt alles goed. De eerste 48h waren de belangrijkste en die overleeft. Nu is het afwachten hoe me lichaam reageert. Hopelijk blijft het nog enkele weken zo. 🤞🏻

3 maanden geleden

Reactie op Kellyo4

Momenteel loopt alles goed. De eerste 48h waren de belangrijkste en die ove ...
Dit is al positief! İk was ook zo blij dat we 48u kon volhouden. Ga je longrijpers krijgen?

3 maanden geleden

Dit is al positief! İk was ook zo blij dat we 48u kon volhouden. Ga je long ...
Ik heb dat direct gekregen samen met weeenremmers en antibiotica. T'is wel een emotionele rit. Kben zo bang om nadien een weerslag te krijgen.

3 maanden geleden

Reactie op Kellyo4

Ik heb dat direct gekregen samen met weeenremmers en antibiotica. T'is we ...
Super! Ga je dan later nog een kuur krijgen? Dit is normaal! Na een tijdje wen je dat en de opname helpt om dit te verwerken

3 maanden geleden

Super! Ga je dan later nog een kuur krijgen? Dit is normaal! Na een tijdje ...
Als het nodig zou zijn wel. Buiten vruchtwaterverlies heb ik momenteel niets anders die aangeeft dat ik vroeger zou bevallen. Geen harde buiken Baarmoederhals nog lang Ze hopen zo lang mogelijk eventuele infecties tegen tegen te gaan. Ze hebben liever een gezonde maar te vroeg geboren baby dan laten zitten en ziek.

3 maanden geleden

Reactie op Kellyo4

Als het nodig zou zijn wel. Buiten vruchtwaterverlies heb ik momenteel ni ...
Zeker en vast! Als baby maar gezond is en blijft 🙏🏻🙏🏻🙏🏻

3 maanden geleden

Reactie op Kellyo4

Als het nodig zou zijn wel. Buiten vruchtwaterverlies heb ik momenteel ni ...
Goed dat ze alles kortbij zo kunnen opvolgen, dat geeft mss mentaal wat geruststelling, ik blijf sowieso duimen dat je het nog Een tijdje kan rekken zo! 🙏🏼

3 maanden geleden

Ik stond in mei voor hetzelfde verhaal. Bij mij hebben we het nog 2 weken kunnen rekken en toen begon mijn arbeid spontaan. Je mag mij altijd een berichtje sturen om je hart te luchten.

3 maanden geleden

Reactie op J.97

Ik stond in mei voor hetzelfde verhaal. Bij mij hebben we het nog 2 weken k ...
Hoeveel weken ben je dan bevallen?

3 maanden geleden

Hoeveel weken ben je dan bevallen?
Ik ben bevallen op 35w+3. Baby deed het ontzettend goed en we mochten na 6 dagen het ziekenhuis verlaten.

3 maanden geleden

Reactie op J.97

Ik ben bevallen op 35w+3. Baby deed het ontzettend goed en we mochten na 6 ...
Oh super ben blij voor jullie

3 maanden geleden

Ondertussen is Amber geboren. 6/8 om 20h55 en weegt 1kg170. Ze doet het volgens de dokters goed.