7 Reacties
2 maanden geleden
Ja ik heb van week 30 tot nu toe met momenten zeer veel pijnlijke steken. Dit was tot ong 35 weken een paar keer per dag ( vnl tijdens wandelen) maar ebde wel weg met rust vaak.
Nu sinds een 35 weken elke dag zelfs en vaak de hele dag door pijnlijke steken elke x aantal minuten en zijn voorweeen( nu 36.+4) kans is dus dat het hier niet lang meer duurt.
2 maanden geleden
Reactie op ErikaK88
Ja ik heb van week 30 tot nu toe met momenten zeer veel pijnlijke steken. D ...
Kan ook indalingsweeen zijn dat voelde als enorme steken vanonder , voelt vaak aan als erge bandenpijn.
Heb die bandenpijn tijdens het gehele 2 de trimester gehad, gelukkig nu sinds indaling niet meer ( maar wel door de indaling enorme steken in de vag..)
2 maanden geleden
Reactie op ErikaK88
Kan ook indalingsweeen zijn dat voelde als enorme steken vanonder , voelt v ...
Bedankt voor de reactie! Vaginale steken begin ik ook te hebben, maar die vallen nog mee :). Het zal wel allemaal oke zijn, maar ben er denk ik gewoon van verschoten dat het zo’n pijn kan doen!
2 maanden geleden
Reactie op Lia95
Bedankt voor de reactie! Vaginale steken begin ik ook te hebben, maar die v ...
Ja ik had dat ook toen. Die indalingsweeen waren echt wel vreselijk pijnlijk. Mijn gyne zei op 35 weken helaas wordt dat nog erger. Zij zei toen aangezien de kleine al van 30 weken ingedaald zit zullen het voorweeen zijn. En inderdaad ik ben nu 1,5 week later en ervaar de laatste dagen echt fellere pijnen, echt zware voorweeen, die gelukkig wel overgaan maar de hele dag nu steken geven.
2 maanden geleden
Reactie op ErikaK88
Ja ik had dat ook toen. Die indalingsweeen waren echt wel vreselijk pijnlij ...
Ja echt niet leuk he.. heb het intussen ook laten nakijken en blijkbaar heb ik ook last van nierkolieken omdat de baarmoeder duwt op mijn urinewegen en de urine zo niet goed kan afvloeien… Ze kunnen hier eigenlijk momenteel niet echt iets aan doen, ik kreeg de tip van dafalgan te nemen en enkel te slapen op mijn linkerzij ;)