14 Reacties

8 maanden geleden

Heb je de arts of de gynaecoloog al gebeld?

8 maanden geleden

Reactie op HS8894

Heb je de arts of de gynaecoloog al gebeld?
Ja, volgens de huisarts kan het alle kanten uit.. :( De gynaecoloog niet meer kunnen bereiken..

8 maanden geleden

Hier blijft de progesteron wat steken (niet omhoog en niet omlaag) en had ik het gevoel dat ze vooral focussen op het positieve van de HCG die net als bij jou mooi was gestegen… ik moet pas teruggaan bij de 1e echo 18/3. Misschien dat je gynaecoloog je nog een keertje extra laat prikken over enkele dagen of dat ze je morgen ad telefoon wat meer kan vertellen… ik duim voor je!! 🍀

8 maanden geleden

Reactie op Poe_

Ja, volgens de huisarts kan het alle kanten uit.. :( De gynaecoloog niet m ...
Bij mij ging het de verkeerde kant uit. Maar je hcg is wel mooi gestegen zie ik. Hoop dat het de goede kant uit gaat.

8 maanden geleden

Heey Die bezorgdheid ken ik heel goed. Ik had namelijk op 16/02 eerste bloedtest toen stond mijn hcg op 96,5 en week nadien op 23/02 een tweede bloedtest en toen stond mijn hcg op 2065... Volgens mijn huisarts is dat een hele mooie stijging maar voor jou raad ik eens aan om toch nogmaals eens te proberen bellen naar de gynaecoloog. Bestaat er niet zoiets als Gynaecoloog van wacht of..?

8 maanden geleden

Reactie op Wiam2001

Heey Die bezorgdheid ken ik heel goed. Ik had namelijk op 16/02 eerste blo ...
Ik zie dat ik een foutje maakte met de datas. Stress doet wat met een mens. Ik had 26/2 mijn eerste bloedprik ipv 23/2.. Dus concreet: 26/2 HCG 115 Progesteron 13,6 1/3 HCG 488 Progesteron 11,9 Vooral die progesteron baart me zorgen..

8 maanden geleden

Reactie op Tine 8

Hier blijft de progesteron wat steken (niet omhoog en niet omlaag) en had i ...
Dankjewel! Ik zie ook dat ik me even compleet gemist heb in de datas.. 26/2 was mijn HCG 115 en progesteron 13,6 1/3 (vandaag) HCG 488 en progesteron 11,9 Die zakking in progesteron baarde me zorgen maar mss moet ik inderdaad de focus leggen op de HCG..

8 maanden geleden

Reactie op Poe_

Ik zie dat ik een foutje maakte met de datas. Stress doet wat met een mens. ...
Ik zou niet eens kijken naar de progesteron. Uw hcg is mooi gestegen. Moest je echt nog bezorgd zijn, vraag op het spoed een bloedtest

8 maanden geleden

Ik deed ivf en mij hebben ze àltijd gezegd dat je progesteron van uur tot uur kan variëren. Zo’n lichte daling is dus totaal geen reden tot paniek. Wel zeiden ze me ook dat je best boven de 18 staat voor een goede zwangerschap. Idealiter zelfs rond de 30. Maar je bent nog heel pril zwanger dus waarschijnlijk stijgt deze nog door hoor. Maar het verschil van 13 nr 11 kan bv puur te maken hebben met het uur dat geprikt werd ofzo.

8 maanden geleden

Reactie op Mommytobee1

Ik deed ivf en mij hebben ze àltijd gezegd dat je progesteron van uur tot u ...
Dankjewel, je stelt me toch een beetje gerust. Ik ben inderdaad erg pril zwanger. Mijn ovulatie/bevruchting was vermoedelijk tussen 14/2 en 16/2. Dus echt maximum 3 weken zwanger..

8 maanden geleden

Reactie op Wiam2001

Ik zou niet eens kijken naar de progesteron. Uw hcg is mooi gestegen. Moest ...
Bij mij was dit ook, progesteron is even belangrijk als het hcg. Zonder progesteron geen zwangerschap,… maar normaal kunnen ze je progesteron bijgeven. Voor mij was het te laat.

8 maanden geleden

Aangezien je progesteron pas echt sterk gaat stijgen in je tweede trimester zou ik daar niet teveel naar kijken, je hcg is toch mooi gestegen

8 maanden geleden

Reactie op ErikaK88

Aangezien je progesteron pas echt sterk gaat stijgen in je tweede trimester ...
Je kan altijd via een gynaecoloog een voorschrift vragen met extra hormonen ( progesteron) ik nam deze ook extra bij tot nu (8 weken) en mijn progesteron waarde was 21 en gewoon normaal op 8 weken , het overschot aan hormonen plas je gewoon uit

8 maanden geleden

Reactie op ErikaK88

Je kan altijd via een gynaecoloog een voorschrift vragen met extra hormonen ...
Heel erg bedankt voor je reactie. Je stelt me iets geruster. Dit in combinatie met een beetje bloedverlies deed mijn hoofd op hol slaan.