17 Reacties
11 maanden geleden
Ons zoontje had ook het probleem dat hij te snel dronk met de flessen van MAM. Wij zijn dan overgeschakeld naar de flessen en spenen van BIBS en sindsdien is het veel beter
11 maanden geleden
Hier ook snelle drinker, alles geprobeerd en nu goed met philips avent met ventiel en speen 3 (en soms gaat hij nog te snel). Tussendoor pauzeren en tutje geven, pamper verversen, tussendoor laten boeren,… meerder keren pauzeren ook. Over de rest kan ik weinig tips geven, hier wel last gehad van krampen maar geen reflux/kma. Ik dacht wel dat kma ook zonder de typische symptomen kan dus zeker in de gaten houden en mssn eens aankaarten bij de pediater!
11 maanden geleden
Reactie op lottedsp
Hier ook snelle drinker, alles geprobeerd en nu goed met philips avent met ...
Merci voor je reactie, het is zo hard zoeken en heb gewoon het gevoel dat hij altijd last heeft na het drinken 🥺 en er bestaan zoveel verschillende merken, ik zie soms de bomen door het bos niet meer 😔
11 maanden geleden
Reactie op Besjana
Nog een vraagje over de NAN AR: zie je veel verschil met ervoor? Hier geeft ...
Ja hier wel! Hij geeft bijna nooit meer terug, echt heeel uitzonderlijk, we geven dit in combinatie met omeprazole voor zijn verborgen reflux ook!
Ons zoontje is over het algemeen ook een hele rustige/trage drinker dus dat helpt ook wel 🙈
11 maanden geleden
Hier vroeger ook een snelle drinker, lang moeten zoeken achter de juiste fles en speen, onze dochter is heel goed met de phillips avent flessen ze is nu 3 maand geweest en drinkt nu soms met de 4 anders ng met de maat 3 is te zien hoe moe ze is.
En ik merk dat ze hier meer moeite moeten doen dzn bij de mam en difrax flessen er komt alleen maar melk uit als ze effectief drinken, terwijl ik merkte dat bij mam en difrax de melk er zelf uitloopt zonder dat ze iets doen.
Voor de rest kan ik je niet helpen
11 maanden geleden
Reactie op d_sien
Hier vroeger ook een snelle drinker, lang moeten zoeken achter de juiste fl ...
Heel lang hier idd MAM speen 0 gebruikt tot het te traag ging maar met maat groter was de fles binnen de 5 min op. Heb de indruk dat ons zoontje ook meer moeite moet doen met de philips
11 maanden geleden
Reactie op Besjana
Welke Avent flessen zijn dit? ☺️
https://www.farmaline.be/nl/baby/BE04675476/philips-avent-natural-response-zuigfles-scy906-02-duo.htm?adword=google-freelisting&expa=gs&ef_id=Cj0KCQiA4-y8BhC3ARIsAHmjC_HskCoED5FoyZv3cUYEjU5SyOLty-xx5EoCdxt8pV8TS7xBZ7HowbIaAqGHEALw_wcB:G:s&adword=google-product/CSS%20pMax_nl-BE_400%20-%20450%20NC%20Test//BE04675476&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiA4-y8BhC3ARIsAHmjC_HskCoED5FoyZv3cUYEjU5SyOLty-xx5EoCdxt8pV8TS7xBZ7HowbIaAqGHEALw_wcB
Ik heb deze,
Je moet wel opletten als je ze samen steekt in de speen zit er een gaatje en in de witte ring ook die moeten op elkaar zitten zodat het niet vacum zuigt, de speentjes kan je apart kopen in verschillende maten
11 maanden geleden
Reactie op d_sien
Er bestaan ook ne andere met een groen dopje in speciaal tegen reflux enzo, ...
Ja inderdaad, dezelfde flessen maar met groen ventiel :) die gebruiken wij en heel content van! Geen idee of het echt heel veel verschil maakt, maar de krampen waren precies nog minder met deze flessen.