11 Reacties

9 maanden geleden

Hey, heb er ik ook twee dagen last gehad... Nadien was het wel weg, ik probeer google te vermijden en in boeken te lezen of naar mijn huisarts bellen

9 maanden geleden

Reactie op Saraaxxh

Hey, heb er ik ook twee dagen last gehad... Nadien was het wel weg, ik prob ...
Ik heb het nu toch wel al een weekje. Had dit nu ook wel zeer erg na mijn COVID vaccinatie.

9 maanden geleden

Reactie op HS8894

Ik heb het nu toch wel al een weekje. Had dit nu ook wel zeer erg na mijn C ...
Na mijn eerste bevalling had ik hier ook veel last van als ik niet snel genoeg gekolfd of gevoed had. Opgezwollen/onstoken klieren door de veranderingen in je borsten denk ik eerder.

9 maanden geleden

Reactie op Racingafadingimage

Na mijn eerste bevalling had ik hier ook veel last van als ik niet snel gen ...
Valt daar iets aan te doen? Warmte lijkt het erger te maken. Zou ijs helpen?

9 maanden geleden

Reactie op HS8894

Valt daar iets aan te doen? Warmte lijkt het erger te maken. Zou ijs helpen ...
Masseren en warmte, ja.

9 maanden geleden

Reactie op Racingafadingimage

Masseren en warmte, ja.
Oei ik zie nu pas dat je zegt dat warmte het erger maakt. Je hebt van die borstvoedingscompressen die je in de frigo/vriezer kan bewaren. misschien eens met een coldpack gewikkeld in een doek proberen? Geen idee. Bij mij werkte eerder warmte en masseren.

9 maanden geleden

Je geeft borstvoeding? Wel als je klieren vast geraken door melk kan er een ontsteking op komen, je borsten worden dan ook steenhard. Heb ik ooit gehad. Koorts komt dan ook opdraven, dokter zei veel masseren onder warme douche en dat hielp enz enkele dagen kwam alles los en kwam alles goed

9 maanden geleden

Reactie op Master Naatje

Je geeft borstvoeding? Wel als je klieren vast geraken door melk kan er ee ...
Ik ben nog maar 8 weken zwanger.

9 maanden geleden

Reactie op HS8894

Ik ben nog maar 8 weken zwanger.
Oh , geen idee wat dat kan zijn… sorry opgezette klieren .. vecht je lichaam ergens tegen?

9 maanden geleden

Reactie op Master Naatje

Ik ben intussen al een jaar overgeschakeld op natuurlijke en vaak zelfgemaakte verzoringsproducten. Geen aluminiumzouten in mijn deo. Is wel nuttige info uiteraard. Bedankt.