35 Reacties
3 maanden geleden
Hey je mag echt geen schrik hebben om opnieuw te bellen. Het is hun JOB om voor je te zorgen en ze worden er letterlijk voor betaald. Jouw gezondheid en die van je kleintje zijn het belangrijkste. Continu pijn is niet normaal en moet een reden hebben. Het is hun taak om de oorzaak te zoeken/vinden. Als het echt niet gaat moet je echt voor jezelf kiezen en niet voor de verzorgende zijn/haar gemak 😘
3 maanden geleden
Reactie op Vanessa_
Had jij hier ook last van? Ik wil de mensen zo niet tot last zijn of overko ...
Ik heb al een kind verloren en vroeggeboorte gehad en nu weer risicozwangerschap dus weet wel wnr je best betl en gaat .last of niet u kind gaat voor en is hun job
3 maanden geleden
Ik zou toch even langs gaan ik snap hoe je je voelt dat je al op controle ben geweest en dat je anders te veel ben en hun denken nou kom op zeg alweer zo denken ze zeker niet meis ze hebben liever dat je te vaak voor niks komt dan dat er straks wel iets is
3 maanden geleden
Reactie op Vanessa_
İk had ook last van harde buiken maar dacht dat een normale niveau was maar blijkbaar waren die invloed op mijn baarmoederhals ik schat ongeveer een paar weken dat ik het had en vanaf opname was ik bewuster en inderdaad had veel dan normaal dus vroeger dan normaal en voor bevalling had ik heel veel pijn maar ging ook weg tot na ongeveer 12u was het erger geworden
3 maanden geleden
Reactie op Vanessa_
Je moet indien nodig lastig vallen het gaat hier over je baby liever meer zaag dan minder voor er iets gebeurt ik had ook niks gezegd en heel de nacht had ik weeen blijkbaar
3 maanden geleden
Reactie op WwnGabberin
Ik zou toch even langs gaan ik snap hoe je je voelt dat je al op controle b ...
Bedankt :) voel me vaak gewoon echt een overbezorgde mama.. maar is ons eerste kindje en er is al een hartafwijking vastgesteld en het is ook al emotioneel een zware zwangerschap geweest door 2 overlijdens dus heb daar echt al vaal gezeten en dan wil je gewoon niet tot last zijn maar tegelijk ben ik ook zo bezorgd om ons ventje bij alles wat ik voel dat niet 'normaal' is..
3 maanden geleden
Hey
Ik ben nu in mijn 2de zwangerschap bijna 30 weken .
Bij mijn eerste zwangerschap in 2022 had ik ook reeds veel last van harde buiken bij mij had het ook geen invloed op de baarmoederhals .
De ene persoon is hier gevoeliger aan als de andere , bij mij hebben ze toen met uterogestan geprobeerd dit wat te verbeteren maar had weinig tot geen effect bij mij , je kan mss eens navragen of dit voor jou eventueel een optie zou kunnen zijn ?
Osteopaat kan ook verlichting brengen !
Of een ondersteunende buikband .
Ik weet nu uit ervaring dat als ik veel harde buiken heb het komt door te veel te doen , of te veel staan rondlopen etc .
Probeer niet te veel stressen , doet er ook geen goed aan , dafalgan gaat ook niet helpen
Slapen best op je linkerzij met kussen tussen de benen en onder de buik
Veel succes nog !!!
3 maanden geleden
Reactie op Vanessa_
Bedankt voor je advies! Hoe stellen jij en je baby'tje het nu?
İk ben veel beter dan in begin maar toch wel af en toe emotioneel maar met de baby gaat alles zooo goed en hoop dat zo blijft na 12 dagen is hij uit intensieve zorgen en nu ligt hij bij bijzondere zorgen dus van high care naar medium care en hoop snel naar low care dan mogen we bij slapen 🙏🏻
3 maanden geleden
Reactie op Vanessa_
Oh dat is fijn om te horen! Die emoties zijn denk ik heel normaal! Veel suc ...
Dankjewel! İk hoop en duim voor iedereen! Alle ouders en baby’s verdienen de beste ♥️♥️♥️