8 Reacties

8 maanden geleden

Ik heb hetzelfde... Moet dinsdag naar de gynaecoloog, ik ga vragen wat ik hier mee moet... Ik kan amper nog wandelen aan het einde van de dag...

8 maanden geleden

Heb je ooit al eens een kwetsuur gehad aan je onderrug of staartbeen? Door de relaxine die je lichaam aanmaakt om je voor te bereiden op de zwangerschap worden je bekken en spieren weker zodat ze makkelijker plaats kunnrn maken voor het groeiende vruchtje. Mogelijks is dat de reden.

8 maanden geleden

Reactie op Racingafadingimage

Heb je ooit al eens een kwetsuur gehad aan je onderrug of staartbeen? Door ...
Neen, het is dat dat ik vreemd vind. Heb de vroedvrouw gebeld maar die zei dat dit niet normaal is om zo vroeg als symptomen te hebben dat je bekken en spieren weker worden..

8 maanden geleden

Reactie op Sevke95

Neen, het is dat dat ik vreemd vind. Heb de vroedvrouw gebeld maar die zei ...
Misschien gewoon verkeerd gelegen tijden het slapen of te lang in een verkeerde houding gezeten ofzo.. er kun en zo veel redenen voor zijn. 🤷🏼‍♀️

8 maanden geleden

Ik heb reuma in bekken en ruggengraat en ik herken dat wel wat , maar ik heb geen zittend beroep ( leerkracht lager) en heb net in de avond net nood aan zitten en rusten. Zit je veel tijdens de dag ? Meer bewegen is dan de boodschap dat werkt ook bij reuma naar pijn op die plaats.

8 maanden geleden

Reactie op ErikaK88

Ik heb reuma in bekken en ruggengraat en ik herken dat wel wat , maar ik he ...
Mijn mama heeft wel reuma. Ikzelf heb daar eerder nog niet echt een link mee gelegd qua pijn etc. Ik heb jaren een job gedaan waarin ik enkel heb moeten sleuren met gewicht. Sedert een jaar doe ik een zittende job..

8 maanden geleden

Reactie op Sevke95

Mijn mama heeft wel reuma. Ikzelf heb daar eerder nog niet echt een link me ...
Het kan wel zijn omdat je nu meer zit plus zwangerschap ( misschien al wat bijgekomen? ) alles kan meespelen. Problemen met bekken zou wel super vroeg zijn dat zien ze vaak eind 2 de begin derde of eind derde trimester. Ik ervaar wel maar meer pijn aan mijn stuit als ik langer zit maar kan bij mij evengoed van reuma (en geen medicatie hiervoor nu nemen ) zijn.

8 maanden geleden

Reactie op ErikaK88

Het kan wel zijn omdat je nu meer zit plus zwangerschap ( misschien al wat ...
Bedankt voor je ervaring te delen en het advies, ga me hierop toch eens verder bevragen. Dankje!