13 Reacties

3 maanden geleden

Ik zie mijn man doodgraag maar de helft van de tijd kan ik hem amper verdragen, het geluid als hij eet of als hij te veel aan het laken trekt, of als hij met zweterige sokken door de living loopt nadat ik gedweild heb…. Nogmaals ik zie hem doodgraag maar door die hormonen heb ik 50% van de tijd het gevoel dat ik hem ga vermoorden 🤣🤣🤣🤣

3 maanden geleden

Reactie op jules2580

Ik zie mijn man doodgraag maar de helft van de tijd kan ik hem amper verdra ...
En als je daar iets van zegt dan gaan ze discussiëren en dan is de bal aan het rollen , alleszins hier toch 🫣 🙄

3 maanden geleden

Reactie op Minime 25

En als je daar iets van zegt dan gaan ze discussiëren en dan is de bal aan ...
Ooooo ja ik heb nog nooit in die 7 jaar zoveeeeeel discussies gehad dan nu in de laatste 7 maanden. En opmerkingen zoals “twordt tijd dat die kleine deruit is” dat maakt mij alleen nog maar meer kwaad natuurlijk en dan zit het er telkens op. 🤣 volgens hem kan ik heel weinig verdragen maar langs de andere kant begrijpt hij ook niet wat die hormonen met je lichaam doet en dan ben ik al continu aan het opletten op wat ik zeg of doe maar heeft weinig nut 🤷🏻‍♀️🤣

3 maanden geleden

Is wel grappig om te lezen aangezien ik de partner ben en ik herken de scenario’s. Wij zijn logisch en probleemoplossend. Rugpijn? Als we het niet kunnen oplossen met een massage ofzo dan is de logica dat het wel zal overgaan aja 😄

3 maanden geleden

Ik had het vandaag alles irriteerde mij gewoon aan hem. Maar ook dat hij niet opruimt als hij klaar is met eten of schoenen opruimen echt de kleinste dingen stoorde mij gewoon aan hem

3 maanden geleden

Reactie op Yasmine92

Ik had het vandaag alles irriteerde mij gewoon aan hem. Maar ook dat hij ni ...
Super herkenbaar haha

3 maanden geleden

Aangezien ik alles alleen doe als BAM, kan ik moeilijk mee spreken, ik mis wel iemand om dingen voor mij te doen of gewoon erbij te zijn of om het bewegen mee te delen. Ik ben nu helemaal alleen met mijn gevoelens en wou soms wel eens dat ik dat kon delen met een partner.

2 maanden geleden

Reactie op ErikaK88

Aangezien ik alles alleen doe als BAM, kan ik moeilijk mee spreken, ik mis ...
Wat is BAM?

2 maanden geleden

Wat is BAM?
Bewust alleenstaande moeder ☺️

2 maanden geleden

Haha zo herkenbaar

2 maanden geleden

Bevallen in april en ik zeg het niet graag maar wacht maar tot de de baby er is 🙃🙃🙃

2 maanden geleden

Wat is BAM?
Bewust alleenstaande moeder( via donor conceptie).