8 Reacties

3 maanden geleden

Heej, probeer eens met kleine beetjes aquarius? Voel je je zo wel goed of ook een ziek gevoel?

3 maanden geleden

Reactie op Vrhyn

Heej, probeer eens met kleine beetjes aquarius? Voel je je zo wel goed of o ...
Ik ga straks Aquarius halen.

3 maanden geleden

Reactie op Wiam2001

Ik ga straks Aquarius halen.
Ik heb dit op 13w gehad. Dat ik niks kon binnen houden.. snachts om half2 begonnen. Was wel ook ontzettend duizelig, had een hele lage bloeddruk. Smorgens gebeld naar het ziekenhuis en ze dachten gewoon buikgriep. Moest goed drinken en mocht niet alleen blijven. Savonds om 19.30u toch maar naar spoed gereden omdat het bezig bleef. En bleek dat ik wel aan hrt uitdrogen was. Dus ik zou dit ook wel zeker in de gaten houden met dit warme weer. Wil u niet ongerust maken natuurlijk maar anders voor de zekerheid toch al eens bellen naar de vroedvrouw ofzo?

3 maanden geleden

Iets verkeerds gegeten, want met deze temperaturen loop je sneller salmonella en co op ? Voel je je ziek? Last van maagzuur?

3 maanden geleden

Reactie op ErikaK88

Iets verkeerds gegeten, want met deze temperaturen loop je sneller salmonel ...
Ja inderdaad, ik heb echt heel veel last van maagzuur 🤢

3 maanden geleden

Hier ook, ben 31w en ook terug overgeven en heel veel maagzuur.

3 maanden geleden

Reactie op Wiam2001

Ja inderdaad, ik heb echt heel veel last van maagzuur 🤢
Ik werd ook onpasselijk( amper eten, amper slapen, hoesten van het zuur ,… ) van dat maagzuur, ik kreeg pantomed voorgeschreven, sinds dan geen last meer van maagzuur

3 maanden geleden

Hier int begin niks. Wel paar x overgegeven nu 31+6 weken en ik ben sinds 30+3 weken ook weer beginnen overgeven.. En da alleen rond 23:00 Dus da blijft altijd zitten tot 23:00 en dan moet ik rennen.. echt niet fijn.. en ik neem nog altijd mijn misselijkheidsmesicatie en maagzuur gabletten omeprazol en dan ook nog is mijn vaste medicatie en dan gaat da tot 15:00 en dan krijg ik last in onderrug ook.. en ben morgen 32 weken