12 Reacties

10 dagen geleden

Da is nie da hij nie genoeg heeft hij vind beter bij de borst te slapen mijn dochter is ook zo als ik haar bij mijn borst leg en die slaap al

10 dagen geleden

Hier had ik ook dat gevoel dat ons dochtertje te veel haar best moest doen om te kunnen drinken van de borst en zo vermoeid was en toch niet genoeg gedronken had... Wij geven nu nan evolia 1 in kunstvoeding die geeft ik meestal rond 18u wnr dat ze natuurlijk moet drinken en zo geef ik mijn borsten een rondje rust en zijn ze goed gevuld voor de volgende voeding die dan meestal rond 21u 21u30 plaats vind en daarna slaapt ze veel beter dan voordien, ze moet minder moeite doen en is rapper gevuld drinkt nu soms 20 min terwijl ze vroeger soms tot 45 min kan drinken aan men borst. Ik heb het wel in overleg gedaan met de vroedvrouw we gaven eerst 60cc in een flesje maar zitten nu aan 90cc ze is nu bijna 3 weken.

10 dagen geleden

Is normaal dat ze 's avonds meer willen drinken , dat is clusteren n zo regelen ze de productie , gewoon laten doen , je hebt zeker melk genoeg . Is ook normaal dat je baby dicht bij jou wil zijn

10 dagen geleden

Reactie op d_sien

Hier had ik ook dat gevoel dat ons dochtertje te veel haar best moest doen ...
Oh precies veel beter met flesje erbij he? Hier is ook zo hij drinkt dus echt om de 1,5u pff en savonds dus zodra ik mijn borst er uit haal is zijn slaap verstoord dus savonds is hij meermaals wakker niet echt van honger ma echt omda hij bij mij wilt zijn kzou willen dat hij zelf rustig en met volle buikje slaapt minstens 2-3u aan stuk , morgen hebben wij een afspraak en zullen wij horen hoe dat allemaal aan te passen

10 dagen geleden

Heey Ik geef sinds het begin een combi van Nan evolia 1 en bv. Nan geef ik meestal savonds en overdag doe ik meestal enkel de borst. Snachts is het 60 Nan en eventueel als hij nog honger heeft de borst. Dat is voor ons dan de perfecte combi.

9 dagen geleden

Reactie op DDLL🤍

Oh precies veel beter met flesje erbij he? Hier is ook zo hij drinkt dus ec ...
Ja hier hebben we natuurlijk ook ng momenten dat ze gwn bij ons wil zijn, ik leg ze dan ng wat aan voor de geborgenheid, maar echt doordrinken doet ze dan niet. Anders blijft ze ook wenen, nu zeker mits ze in een groeispurt zit, is soms moelijk om te zoeken wat beste is

9 dagen geleden

Reactie op Wiam2001

Heey Ik geef sinds het begin een combi van Nan evolia 1 en bv. Nan geef ik ...
En heeft u baby buikkrampen. Want mijn zoontje is nu 3weekje oud maar heeft enorme buikkrampen dus wil over gaan naar nan evolia

9 dagen geleden

Reactie op OpbeurendeVos682425

En heeft u baby buikkrampen. Want mijn zoontje is nu 3weekje oud maar heeft ...
In het begin had hij krampen door mijn melk maar nu is dat 'over' natuurlijk moet je zien dat hij goed boert na zijn flesje maar tot nu toe geen problemen gehad. Ook zorgen dat hij niet in slaap valt tijdens de voeding. Ik laat hem boeren dan effe spelen/bewegen op de speelmat. Dan valt hij zelf in slaap. Hij is 2w en 5d oud de mijne.

9 dagen geleden

Reactie op Wiam2001

In het begin had hij krampen door mijn melk maar nu is dat 'over' natuurlij ...
De mijne is 3weken en 3 dagen maar heeft enorme buikkrampen door myn borstvoeding drm wil ik die overstap doen want hy is echt ontroostbaar en een heel slechte nachtrust

8 dagen geleden

Reactie op OpbeurendeVos682425

De mijne is 3weken en 3 dagen maar heeft enorme buikkrampen door myn borstv ...
Ik let wel heel goed op mijn voeding... maar Nan Evolia is kei goed!! Daarin kan ik u wel geruststellen 😊

8 dagen geleden

Reactie op Wiam2001

Ik let wel heel goed op mijn voeding... maar Nan Evolia is kei goed!! Daari ...
Jha ik gaf myn oudere dochter da ook maar ben gestopt omdat ik met groeimelk ben begonnen