63 Reacties

4 maanden geleden

Hey, Ohnee wat jammer☹️ maar je bent er gelukkig snel bij en ben je opgenomen in het ziekenhuisin goede handen, mag ik vragen hoe ze erachter gekomen zijn dat je baarmoederhals verkort is? Had je complicaties? Heel veel moed en sterkte en hopelijk blijft de kleine nog lang in je buikje lekker knus en warm bij de mama

4 maanden geleden

Reactie op Fereshta

Hey, Ohnee wat jammer☹️ maar je bent er gelukkig snel bij en ben je opgenom ...
Hey, dankje voor je bericht. İk heb geen complicaties of klachten. Ze had de vorige keer gezegd dat ze mijn baarmoederhals ging controleren dus vandaag en helaas geen goed nieuws. İk hoop dat hij heel lang blijft, toch tot volledige 7 maanden :(

4 maanden geleden

Hey, dankje voor je bericht. İk heb geen complicaties of klachten. Ze had d ...
Ooh okey ik heb het nog nooit eerder gehad die soort controle vandaar mijn nieuwsgierigheid. En jaa dat snap ik zeker! Ik ga mee duimen voor je🤞 ❤️

4 maanden geleden

Reactie op Fereshta

Ooh okey ik heb het nog nooit eerder gehad die soort controle vandaar mijn ...
Dankjewel!!! ♥️♥️♥️

4 maanden geleden

Dankjewel!!! ♥️♥️♥️
Geen dank hoor☺️ mocht je willen praten of gewoon je gedacht kwijtraken mag je mij prive berichten je bent meer dan welkom. Hou je ons hier ook beetje op de hoogte als je dat zelf wilt natuurlijk 🫶

4 maanden geleden

Reactie op Fereshta

Geen dank hoor☺️ mocht je willen praten of gewoon je gedacht kwijtraken mag ...
Nogmaals bedankt en zal zeker op de hoogte houden. Eerste doel is zondag halen dan ben ik 26 weken en dan 20 juli dan is mijn jongentje volle 6 maanden en hopelijk dan 7 maandjes 🥲🥲🥲

4 maanden geleden

Heel veel sterkte! En alles gaat goed komen❤️

4 maanden geleden

Reactie op Yasmine92

Heel veel sterkte! En alles gaat goed komen❤️
Dankjewel! 🫶🏻

4 maanden geleden

Ooh😢 dat is jammer niet zo leuk om te horen😢 zeker als je zelf niet echt klachten hebt, veel sterkte❤️ ik hoop dat ze dit goed in het oog houden en dat alles goed komt ❤️❤️❤️

4 maanden geleden

Geen ervaring mee, maar lijkt me toch wel schrikken als je dat hoort.. Heel veel succes, elk weekje er bij telt nu he 🙏 Ze zullen je wel goed opvolgen in het ziekenhuis, hopelijk komt alles goed!

4 maanden geleden

Reactie op sou.elb

Ooh😢 dat is jammer niet zo leuk om te horen😢 zeker als je zelf niet echt ...
Dankjewel! ♥️

4 maanden geleden

Reactie op Karen_86

Geen ervaring mee, maar lijkt me toch wel schrikken als je dat hoort.. Heel ...
Klopt! Elk week telt 🙏🏻 hopen dat heel ver komt. Bedankt! 🫶🏻

4 maanden geleden

Ohjeetje wat een nieuws 😞 Gelukkig gaat alles goed met jullie kleine mannetje. Hier wordt aan jullie gedacht, veel moed en succes🍀❤️

4 maanden geleden

Reactie op Vrhyn

Ohjeetje wat een nieuws 😞 Gelukkig gaat alles goed met jullie kleine manne ...
Dankjewel! 🥺🥺

4 maanden geleden

Ik hoop oprecht dat alles goed komt! Wens jou zeer veel sterkte toe ❤️

4 maanden geleden

Reactie op Oubz

Ik hoop oprecht dat alles goed komt! Wens jou zeer veel sterkte toe ❤️
Dankjewel!

4 maanden geleden

Veel sterkte! Naar wat ik hier de afgelopen weken las, ben jij wel iemand die gelukkig al veel voorbereid had qua aankopen op voorhand. Dus dat is nu wel even een voordeel onder de huidige omstandigheden.

4 maanden geleden

Reactie op Kaat88

Veel sterkte! Naar wat ik hier de afgelopen weken las, ben jij wel iemand d ...
Dankjewel en klopt! Maar is niet erg moest ik het niet gedaan heb, alles komt wel goed qua spullen, belangrijkst is gezondheid nu 🥺🥺

4 maanden geleden

Dankjewel en klopt! Maar is niet erg moest ik het niet gedaan heb, alles ko ...
Dat sowieso. Gezondheid is het belangrijkste. Maar denk dat het qua mentale gemoedsrust wel kan helpen dat je weet dat je al goed voorbereid bent.

4 maanden geleden

Reactie op Kaat88

Dat sowieso. Gezondheid is het belangrijkste. Maar denk dat het qua mental ...
Automatisch denk je natuurlijk aan. Prectecho, babyshower, ziekenhuisshoot enzo gepland enzo maar goed het is wat het is. Hopelijk volgende week zondag beginnen we aan onze 7’de maand dus 3’de trimester dit is mijn eerste doel en dan 7’de maand