11 Reacties

9 maanden geleden

Ik heb hier een week geleden dezelfde vraag gesteld, bruinverlies in deze periode is zeer normaal. Is het oud innestelingsbloed dat nu naar buiten komt. Ik heb dit ook twee dagen gehad met veel stolsels maar alles is oké. Zolang het geen helder rood is met veel stolsels is er niets aan de hand. Ik had ook een miskraam dat zo begon maar daarbij is het tegen de avond volledig doorgebroken. Als het mooi stopt is alles oké. Sinds het gestopt is heb ik ook plots nergens nog last van alsook heb ik zeer veel afscheiding. Je hoeft je dus geen zorgen te maken. Velen hebben rond 7/11 weken nogmaals bruinverlies dus dan ben je bij deze al voorbereid.

9 maanden geleden

Reactie op HS8894

Ik heb hier een week geleden dezelfde vraag gesteld, bruinverlies in deze p ...
Dankjewel voor je antwoord. Ondertussen is het toch meer geworden dus mag zodadelijk toch langsgaan ter controle. Ik hoop nog op het beste, maar bereid me toch ook wat voor op het ergste.

9 maanden geleden

Reactie op Aline2812

Dankjewel voor je antwoord. Ondertussen is het toch meer geworden dus mag z ...
helaas is het weer een miskraam.

9 maanden geleden

Reactie op Aline2812

Oh wat erg voor je… sterkte…

9 maanden geleden

Reactie op Aline2812

Oh wat erg voor je! Heel veel sterkte met dit verlies en ik stuur je alle babydust dat je snel een kindje in de wereld mag verwelkomen. 🫶🏻 Was je bruinverlies intussen effectief bloed geworden of nog steeds gewoon bruin? (Het is bij mij ook weer begonnen, ik mag morgen gaan).

9 maanden geleden

Reactie op HS8894

Oh wat erg voor je! Heel veel sterkte met dit verlies en ik stuur je alle b ...
Ja, bij mij was het idd snel rood bloed geworden met dikke donkerrode klonters in. Ik hoop dus dat het voor jou wel helemaal goed komt. Ik dacht dat je al een hartje had gehoord dus meestal is dat dan wel een goed teken hé. Veel liefs! 💕

9 maanden geleden

Reactie op Aline2812

Ja, bij mij was het idd snel rood bloed geworden met dikke donkerrode klont ...
Nee mijn vorige echo had nog geen hartslag, vandaar dat ik morgen terug moet. Ik ben kapot van de zenuwen. Ik hoop dat je het wat kan plaatsen, niet teveel pijn hebt de komende dagen en dat we je hier snel terug zien 🤞🏻

9 maanden geleden

Reactie op HS8894

Nee mijn vorige echo had nog geen hartslag, vandaar dat ik morgen terug moe ...
Ooh, sorry. Ik duim mee voor jou.♥️

9 maanden geleden

Reactie op HS8894

Nee mijn vorige echo had nog geen hartslag, vandaar dat ik morgen terug moe ...
niet te veel hopen meid opd 6w3d. ik heb ook zo iets een echo gemaakt maar er was geen hartslag. volgende week op 7weken moet ik terug komen

9 maanden geleden

Reactie op BbySpruitje

niet te veel hopen meid opd 6w3d. ik heb ook zo iets een echo gemaakt maar ...
Ik was ook nog maar 5w3 dagen toen dus dat was nu wel normaal. Uiteraard hoop ik wel,..

9 maanden geleden

Reactie op BbySpruitje

niet te veel hopen meid opd 6w3d. ik heb ook zo iets een echo gemaakt maar ...
Net van de gynaecoloog en bij mij was alles oké. 👌🏻 sterke gelijkmatige hartslag te horen deze keer en een hele week vooruit gezet.