5 Reacties

één maand geleden

Ik heb op zich een relatief goede zwangerschap. Maar zit hier met hetzelfde. Sinds een week of twee loop ik ongelukkig rond en heb ik het mentaal zeer zwaar. Door hoe ik me nu voel zit ik ook met heel veel angsten naar hoe het zal gaan na de geboorte en dat ik een slechte mama ga zijn. Weet ook niet of het normaal is of niet. Hoewel ik vermoed dat de vermoeidheid ook wel een rol speelt in het hebben van dit gevoel, want ik ben 's nachts vaak misselijk waardoor ik slecht slaap.

één maand geleden

Hey! Wel herkenbaar hoor. Ik schaam mij daar soms ook voor, want iedereen verwacht precies dat een zwangerschap een roze wolk is, terwijl dit helemaal niet bij alle vrouwen het geval is. Ik heb ook al een vreselijk stresserende zwangerschap gehad, eerst een heftig ivf-traject, dan bloedingen van week 6 tot week 20, placenta praevia, veel angstklachten en nu ook schildklierproblemen. Naarmate ik het einde nader, krijg ik het steeds moeilijker mentaal. Ik heb vooral heel veel schrik dat er nog iets zou mislopen en die angst maakt mij zo ongelukkig. Ik heb ook schrik dat ik na de geboorte super overbeschermend ga zijn.

één maand geleden

Reactie op Lia95

Hey! Wel herkenbaar hoor. Ik schaam mij daar soms ook voor, want iedereen v ...
Hier ook bloedingen gehad en schildklier problemen.. het ene na het andere .. voel idd dat mentaal gewoon verschrikkelijk aan het gaan is.. ik dacht echt dk ernaar uit ging kijken, maar hoe dichter het komt idd hoe meer angst

één maand geleden

Reactie op Karennnnnxoxo

Hier ook bloedingen gehad en schildklier problemen.. het ene na het andere ...
Ja ik snap u volledig… Ik vind het ook zo lastig want zou er echt nog meer van willen genieten, maar het lukt mij gewoon niet. Ik ben momenteel ook 36w en het idee dat ik nog misschien nog 5-6w zo moet rondlopen, vind ik echt vreselijk.

één maand geleden

Hier hetzelfde zwangerschap al 36 weken een hel doodziek en verschrikkelijke pijn en bij men vorige 2 zwangerschappen had ik amper tot geen klachten ik moet nog 13 dagen en dan keizersnede ! Ik ben echt aan het aftellen