Ik heb het ook gehad, eerste test op 12 weken hebben ze niet alles voor 99% kunnen verzekeren, 2de test twee weken later en daar hebben ze zelfs helemaal niets kunnen uithalen. Gisteren dan de 16 weken echo gehad en alles was gelukkig goed maar ik heb wel 4 weken veel stress en zorgen gehad jammer genoeg
Oei dat is ook niet fijn ! Maar is dit erg als die mislukt ? Wat houd dit j ...
Ofwel een vruchtwaterpunctie ofwel nogmaals op 20 weken proberen. Volgende week wel op 16 weken een consultatie waarop alles besproken wordt. Echo’s zijn wel allemaal in orde.
Ook hier gisteren de uitslag gekregen dat de tweede nipt test mislukt is. Jammer genoeg horen wij bij een klein percentage waar dit 2x mislukt..
Echo’s zeggen gelukkig ook heel veel, maar hoe dan ook zal er een spanning blijven tot de 20 weken voorbij zijn.
Ben blij dat ik niet de enige ben 🍀🤞
Oei dat is niet leuk ! Maar dit kan zeker geen kwaad toch ?
Want ik begin ...
Er was te weinig DNA in m'n bloed gewoon. De gynaecoloog had dan gezegd dat dit vergevorderde technologie is en dat dat dus al eens kan mislukken. De vroedvrouw zei ook dat dit meer voorkomt dan we denken. Ze kunnen op de echo heel veel zien dus als dat allemaal ok is moet je u geen zorgen maken
Ik heb morgen een echo gepland op 17 weken, als die goed is, wacht ik tot 2 ...
Ik heb een uur geleden telefoon gehad van mijn gynaecoloog. Ik heb eerlijk verteld dat ik een vruchtwaterpunctie niet zag zitten. Ik had een goeie 16w echo. Hij zei wel dat ik eventueel de test kan laten uitvoeren via een ander labo - uit eigen zak betalen dan. Ik heb ook beslist om te wachten tot 20w. Te weining DNA van de baby in mijn bloed... kan gebeuren. Gans mijn zwangerschap en de weg naar toe is al een ganse 'lijdens'weg geweest en dit was er net te veel aan. Nu heb mijn knop omgedraaid. Het bestond vroeger ook niet.