7 Reacties
7 maanden geleden
Heeft je HCG op 0 gestaan? Ik heb dit bij mn miskraam echt (obsessief een beetje) constant laten testen omdat ik zeker wou zijn dat de waarde 0 was en ik mijzelf niet gek zou maken. Ik kan je helaas niet meer vertellen maar ik snap hoe lastig het is in je hoofd. Hoe laat mag je donderdag voor nieuwe bloedafname? Ik vroeg aan mn huisarts om mn mailadres door te geven aan het labo zodat ik de resultaten ook meteen in mijn mail had, dat gaat sneller dan cozo of dergelijke. Veel succes! 🍀
7 maanden geleden
Ooh bedankt voor je reactie. Mijn HCG heb ik niet gemeten en ben ik pas 2 weken geleden beginnen meten. Ik ben gestart met ovulatietesten 3 weken geleden en die waren een week lang positief. Pak een week later ben ik op zwangerschap beginnen testen en die waren ook steeds positief. Dat zijn de enige metingen. Ik test btw nog steeds positief op ovulatietesten maar die blijken ook bij aanwezigheid HCG positief te kunnen zijn. Goede tip van het mailadres. Dankjewel
7 maanden geleden
Ik zou eerder denken dat die hcg nog een rest is van je vorige zwangerschap, vaker dat hcg langer dan 3-4 weken in het bloed aanwezig blijft, kans is ook groot dat je dus geen eicel aanmaakt met die waarde. Het bloed en slijm kannook ke maandstonden zijn( maandstonden kunnen ook voorkomen als je geen eicel aanmaakt wegens hcg rest nog in bloed).
7 maanden geleden
Haha maandag bloedafname. HCG 56 vandaag donderdag dus bloedafname HCG 55 😂🫣 geen idee wat dat dan weer is haha
7 maanden geleden
Als ik je verhaal zo hoor denk ik dat je hcg nog van je miskraam is. Bij mij duurde dat bijna 8 weken voor dit op 0 stond. Je hebt idd geen ovulaties tot die tijd. Zo lang je hcg in je bloed hebt zal je altijd positief testen op zowel ovulatie testen als zwangerschapstesten.
Ik zou ook wel zeker aanraden om je bloed te laten opvolgen zodat je deze onzekerheid niet nog eens doormaakt. Been there. 😅 Je wordt er gek van. 😥