6 Reacties
9 maanden geleden
Om te beginnen proficiat 鉂わ笍馃ぐ馃Ц
Laatste keer had ik het meteen verteld en toen mocht ik iedereen twee weken later gaan zeggen dat ik niet meer zwanger was.
Deze keer wachten we tot na de 12 weken echo. De mama鈥檚 en papa鈥檚 zijn wel al op de hoogte. Alsook mijn chef. Ik raad je aan het te vertellen aan degene die je nodig hebt als het mis gaat.
Probeer er zoveel mogelijk van te genieten samen. 鈽猴笍 ik weet niet in welk land je woont maar als ik 1 tip mag geven: zoek onmiddellijk opvang! Niet wachten!
9 maanden geleden
Reactie op HS8894
Laatste keer had ik het meteen verteld en ...
Dankjewel馃グ
We hebben op 28 feb de eerste echo, zijn dan 8 weken ver.. is wel lang wachten馃ス
Vanaf dan zouden we de dichtste vrienden op de hoogte brengen 馃
9 maanden geleden
Reactie op HS8894
Laatste keer had ik het meteen verteld en ...
Alles wat zij zei!
wij willen minstens tot de eerste echo (8 weken) wachten om het aan dichte vrienden/familie te vertellen en normaal vanaf 12 weken aan de algemene kennissen. In augustus een miskraam gehad op 12 weken. had al veel vroeger opgemerkt kunnen worden, maar kon pas op 12 weken eerste echo inplannen.
Ik heb deze week de opvang al vastgelegd, ons zoontje zit daar nog tot mei 2024, start dan met school dus we weten dat we tevreden zijn over die cr猫che. Pas plaats in april 2025.
dusss 馃憦馃徏 start 馃憦馃徏 met 馃憦馃徏 opvang 馃憦馃徏 te 馃憦馃徏 zoeken 馃憦馃徏 hahahaha
9 maanden geleden
Reactie op miloli
Wordt je hcg nog opgevolgd? Als ik het juist begrijp was je bloedname de da ...
Ik volg dit zelf wat op met testen op aanraden van apotheek. Volgende week ga ik nog eens langs de huisarts voor een bloedafname.
Ik heb alvast het gevoel dat het goed loopt. 馃榿