Hallo mensen,
Ik heb een vraagje over navelpiercing, ik draag de mijne nog en ben 21+5 weken is het een probleem dat ik het niet eruit doe? Heb een vriendin die zij dat ik het beter moest laten anders dat het heel erg lelijke litteken zal worden. Ik ben even in war heeft er iemand anders een ervaring van mf een idee wat ik er mee moet doen behouden en weg doen?
Hey Aylen, ik heb ook navelpiercing. Mijne heb ik al van het begin vervangt met zwangerschap piercing met silicone staafje, ik heb geen last van. We gaan niet voor altijd zwanger zijn 😉
Hoe gaat het verder met jullie navelpiercing? Ik ben nu 24w 5d zwanger en sinds gisteren begint mijn navel half naar buiten te ploppen en wordt het een beetje rood en gevoelig rond m'n navelpiercing. Waar kopen jullie een zwangerschaps-navelpiercing? Of zijn jullie naar een piercer gegaan?
Ik heb die van mij intussen ook uit gedaan. Men navel komt al 3 weken naar buiten dus hij is nu 3 weken uit. Ik steek elke 4 dagen eens eventjes een flexi door om te zien of het nog open is. Tot nu toe gaat het goed.
Hoe gaat het verder met jullie navelpiercing? Ik ben nu 24w 5d zwanger en s ...
Online gewoon maar dat is echt nog meer onconfortabel dan een gewone. Heb hem op aanraden van velen gewoon uit gedaan. Scheurt met een flexi ook gewoon uit.
Ik had bij mijn eerste zwangerschap de piercing er al dadelijk uit gedaan en helaas toch nog een groot litteken eraan over gehouden ookal was mijn buik niet echt groot daar ik 8 weken te vroeg was bevallen. Hangt een beetje van lichaam tot lichaam af denk ik.