20 Reacties

9 maanden geleden

Je moet er 2 nemen voor het slapen gaan en eentje in de ochtend alsook als je het echt erg hebt nog een in de namiddag. Om deze echt op zijn best te laten werken is het het beste deze op dezelfde tijdstippen te nemen. Nu, die pillen zijn 40 euro voor een doos dus ik zou uitzoeken in hoeverre je er nodig hebt eerst. Ik kom momenteel mijn dagen terug rond met 1tje voor ik ga slapen en 1tje in de ochtend.

9 maanden geleden

Reactie op HS8894

Je moet er 2 nemen voor het slapen gaan en eentje in de ochtend alsook als ...
Ik zal starten met 1 voor het slapen misschien? Omdat ik toch ook smorgends het meeste last heb ervan ( overgeven en misselijk) ik kan dan eventueel nog zien

9 maanden geleden

Reactie op ErikaK88

Ik zal starten met 1 voor het slapen misschien? Omdat ik toch ook smorgends ...
Voila, het is een beetje zoeken maar als je ‘s morgens het meeste last hebt dan neem je idd ‘s avonds voor het slapen. Ah en eet een cracker in je bed voor je gaat recht staan, of een glas sinaasappelsap. Doet echt wonderen.

9 maanden geleden

Reactie op HS8894

Voila, het is een beetje zoeken maar als je ‘s morgens het meeste last hebt ...
Ik heb dat eten al weken geprobeerd dat werkt niet voldoende dus. Eet voor ik op sta en elk uur als ik kan maar toch nog veel misselijk

9 maanden geleden

Reactie op HS8894

Ik heb die gisteren gehaald en heb geen €40 betaald. €25 en iets

9 maanden geleden

Reactie op Kellyo4

Kzie net dat het €22 en iets was

9 maanden geleden

Reactie op Kellyo4

Kzie net dat het €22 en iets was
Kleine doos dan. Ze gaan er snel vandoor die pilletjes. Zeker als je er 4 moet nemen.

9 maanden geleden

Ik had navalit genomen bij mijn dochter i smorgens nuchter maag en dat helpt mijn misselijkheid was over , nu ben ik terug zwanger en ik zal vanaf morgen terug beginnen

9 maanden geleden

Het zijn traagwerkende pillen. Dus ‘s avonds innemen voor misselijkheid ‘s ochtends. Doorheen de dag mag je er nog 1, max 2 nemen voor misselijkheid verder op de dag maar best starten met die 2 ‘s avonds en dan een dag testen zonder bij te nemen, is mij verteld. Succes!

9 maanden geleden

Reactie op Kellyo4

Grote doos of kleine doos waarschijnlijk?

9 maanden geleden

Reactie op nath28

Het zijn traagwerkende pillen. Dus ‘s avonds innemen voor misselijkheid ‘s ...
Merci

9 maanden geleden

Reactie op HS8894

Kleine doos dan. Ze gaan er snel vandoor die pilletjes. Zeker als je er 4 m ...
24 stuks denk ik

9 maanden geleden

Reactie op HS8894

Ik kreeg exact dezelfde dosering en timing mee. Voor mij helpen de 2 ‘s avonds het beste. Soms neem ik er ‘s middags nog eentje bij.

9 maanden geleden

Mijn gynaecoloog en apotheek raden ook aan om 's avonds in te nemen omdat je er ook moe van zou worden. indien Navalit niet voldoende werkt kan je doorheen de dag nog Primperan siroop bijnemen. max 3x per dag 10ml.

9 maanden geleden

Had wel wat effect waargenomen ( eens niet moeten overgeven vanmorgend) wel nog vrij misselijk vanaf de middag dus zal morgen vroeg nog een extra nemen en dan eens zien

9 maanden geleden

Reactie op ErikaK88

Had wel wat effect waargenomen ( eens niet moeten overgeven vanmorgend) wel ...
Ik ben samen met jou gestart en vind het echt een topproduct! Ik merk idd als ik er 2 rond 20 u neem, ik de 24 u niet haal. Ik neem nu dus 1 rond 17 u en 1 voor slapen (zo laat mogelijk - vannacht zelfs pas om 2 u, word altijd wakker om eens te drinken). Misschien zo eens proberen?

9 maanden geleden

Reactie op nath28

Ik ben samen met jou gestart en vind het echt een topproduct! Ik merk idd a ...
Ik ben al met een derde sochtends verder gegaan, nog niet voldoende helaas, 🙈

9 maanden geleden

Ik neem twee pilletjes voor het slapen en doorheen de dag mag ik nog twee extra pilletjes nemen. Ik heb ook last van extreme misselijkheid en zonder die pilletjes kom ik de dag niet door. Bij mij helpen ook Maria koekjes in de ochtend om een lege maag te vermijden.

8 maanden geleden

Reactie op ChloëDS

Ik neem twee pilletjes voor het slapen en doorheen de dag mag ik nog twee e ...
Ik heb hier ook een rol Maria koekjes op mijn nachtkastje staan - echt een aanrader om de misselijkheid een beetje in te perken.