Dag allen na al 3 weken de hele dag continu zwaar misselijk te zijn vandaag op voorschrift navalit gehaald.
Nu mijn apotheek vond het wel een raar voorschrift, zij had het op deze manier nog niet geweten , huisarts schrijft voor 1 x per dag voor ontbijt( meest misselijke moment van de dag waar ik ook vaak gal zit over te geven( is dus niet echt een optie want dan komt het er meteen uit).
Mijn apotheek zei dat zij meestal volgende op een voorschrift ziet staan 2x savonds voor slapen gaan ( zodat werking smorgends actief is) en vaak wordt dit dan nog extra genomen doorheen de dag indien niet voldoende.
Mijn vraag is dus voor diegenen die deze medicatie kennen : hoe moeten jullie het innemen, hoe vaak en op welke tijdstippen .
Ik zie pas volgende week woensdag terug mijn gynaecoloog en zie het niet zitten om tot dan te moeten wachten
Je moet er 2 nemen voor het slapen gaan en eentje in de ochtend alsook als je het echt erg hebt nog een in de namiddag. Om deze echt op zijn best te laten werken is het het beste deze op dezelfde tijdstippen te nemen.
Nu, die pillen zijn 40 euro voor een doos dus ik zou uitzoeken in hoeverre je er nodig hebt eerst. Ik kom momenteel mijn dagen terug rond met 1tje voor ik ga slapen en 1tje in de ochtend.
Je moet er 2 nemen voor het slapen gaan en eentje in de ochtend alsook als ...
Ik zal starten met 1 voor het slapen misschien? Omdat ik toch ook smorgends het meeste last heb ervan ( overgeven en misselijk) ik kan dan eventueel nog zien
Ik zal starten met 1 voor het slapen misschien? Omdat ik toch ook smorgends ...
Voila, het is een beetje zoeken maar als je ‘s morgens het meeste last hebt dan neem je idd ‘s avonds voor het slapen. Ah en eet een cracker in je bed voor je gaat recht staan, of een glas sinaasappelsap. Doet echt wonderen.
Ik had navalit genomen bij mijn dochter i smorgens nuchter maag en dat helpt mijn misselijkheid was over , nu ben ik terug zwanger en ik zal vanaf morgen terug beginnen
Het zijn traagwerkende pillen. Dus ‘s avonds innemen voor misselijkheid ‘s ochtends. Doorheen de dag mag je er nog 1, max 2 nemen voor misselijkheid verder op de dag maar best starten met die 2 ‘s avonds en dan een dag testen zonder bij te nemen, is mij verteld. Succes!
Mijn gynaecoloog en apotheek raden ook aan om 's avonds in te nemen omdat je er ook moe van zou worden.
indien Navalit niet voldoende werkt kan je doorheen de dag nog Primperan siroop bijnemen. max 3x per dag 10ml.
Had wel wat effect waargenomen ( eens niet moeten overgeven vanmorgend) wel nog vrij misselijk vanaf de middag dus zal morgen vroeg nog een extra nemen en dan eens zien
Had wel wat effect waargenomen ( eens niet moeten overgeven vanmorgend) wel ...
Ik ben samen met jou gestart en vind het echt een topproduct! Ik merk idd als ik er 2 rond 20 u neem, ik de 24 u niet haal. Ik neem nu dus 1 rond 17 u en 1 voor slapen (zo laat mogelijk - vannacht zelfs pas om 2 u, word altijd wakker om eens te drinken). Misschien zo eens proberen?
Ik neem twee pilletjes voor het slapen en doorheen de dag mag ik nog twee extra pilletjes nemen. Ik heb ook last van extreme misselijkheid en zonder die pilletjes kom ik de dag niet door. Bij mij helpen ook Maria koekjes in de ochtend om een lege maag te vermijden.