4 Reacties

7 maanden geleden

Neem je er ipv 4 nu 2 of ipv 2 nu 1? Ik heb dit deze week ook geprobeerd en lukte ook nog niet om af te bouwen zonder ellendig te worden. Ook 12 weken hier.

7 maanden geleden

Hey Best rustig afbouwen De 2 s avonds blijven nemen , ook s morgens Die van s middags weglaten en zien hoe het gaat de dag nadien Ik zou dag of 3 zo proberen en dan die van s morgens laten Als het gaat om die van s morgens en s middags weg te laten kan je proberen paar dagen erna ook de avond dosis weg te laten Zo heb ik het vorige zwangerschap gedaan en dat was te doen Ik zit nu ook nog op 4 per dag

7 maanden geleden

ik zit op 10w+2 en als ik de dosis van de avond niet neem ben ik de hele dag door ellendig en volledig uitgeput. Ik neem dus de dosis van avond plus overdag antimetil. Dan gaat het.

7 maanden geleden

Reactie op Sookie

Hey Best rustig afbouwen De 2 s avonds blijven nemen , ook s morgens Die ...
Hey, ik nam er 4, ben dus wel meteen gestopt naar 2 op een dag(die in de avond)... mss is dit nog wat te snel... want heb vanmiddag weer moeten beginnen overgeven, zal idd eerst naar 3 gaan en pas week erna naar 2... bedankt hoor, mijn vorige zwangerschap was ik tiptop en nu zo ellendig!!