3 Reacties

10 maanden geleden

Goh aangezien die evolia ook zo licht verteerbaar is ( ligt het dichtst bij de borstvoeding qua snelheid vertering). Opti pro zal trager verteerbaar zijn. Helaas al te vaak gehoord dat borstweigeren in combi met kunstvoeding. Ik zou dus alleen kunstvoeding combineren indien dat medisch zou moeten owv groei vertraging of ondergewicht. Met welke oorzaak voedde jij bij? Ik heb hier ook evolia staan als evt indien nodig ( onderproductie gehad in het begin door antibiotica kuur, toen was de kleine teveel gewicht aan het verliezen). Drinkt hij wel nog van de borst tijdens de nacht/ half slapend / droomvoeding?

10 maanden geleden

Reactie op ErikaK88

Goh aangezien die evolia ook zo licht verteerbaar is ( ligt het dichtst bij ...
Bij ons was het ook medisch dat ik Nan moest bijgeven omdat zijn gewicht niet voldoende omhoog ging. Hij neemt geen borst meer, niks helaas 😞 Hij zit nu in sprong 4 en zie wel dat hij meer eten vraagt dan normaal.

10 maanden geleden

Bij ons was het ook medisch dat ik Nan moest bijgeven omdat zijn gewicht ni ...
Ja hier ook een kleine die echt gewoon meer voedingen wil( tijdens de nacht en overdag) maar dan wel korter drinkt. Ik zou dan gewoon het advies opvolgen van de kinderarts he. Je moet wel rekening houden dat het ong 2 weken duurt voor je het effect ect merkt van nieuwe voeding. Je kan dus zvt wel wat klachten verwachten door de aanpassing van voeding dan ( krampen, overgeven, oprispingen, reflux,….) het duurt een rijd voor de darmen andere voeding perfect kennen en verwerken.