22 Reacties

4 maanden geleden

Al 5 jaar 🙈 de naam die we hadden gekozen moest onze nu 4 jaar oude dochter een jongen geweest zijn 🙊

4 maanden geleden

Wij hebben onze naam al een tijdje gevonden. Er is lang getwijfeld tussen Odin, Vic of Sem en uiteindelijk is het … geworden 😊

4 maanden geleden

We hebben de namen al voor de zwangerschap vastgesteld en ook de verdere kinderen maar is wel Turks

4 maanden geleden

Wij twijfelen nog steeds, vinden het erg moeilijk eerlijk gezegd 🙈

4 maanden geleden

Reactie op Minime 25

Maak eerst een lijst met namen en betekenissen. Laat ze achteraf zinken en verwijder wat je zeker niet wilt

4 maanden geleden

Hier nog 4 mogelijkheden op de lijst.

4 maanden geleden

Helaba wij hadden al nadat we het nog maar 2 dagen wisten al een naam gevonden en sindsdien niks meer gevonden dat ons aanstaat dus het zal de naam worden die we al van in het begin hadden gekozen 🤣🥰🙈

4 maanden geleden

Reactie op Minime 25

Ik vind dat ook heel moeilijk 🙈 twijfel tussen twee namen. En het ene moment ben ik van overtuigd dat het die naam wordt. En dan steken de twijfels weer op 😅

4 maanden geleden

De papa heeft de naam gekozen bij ons, een Arabische naam 🥹

4 maanden geleden

Die lag (voor een meisje althans) al vast van voor de zwangerschap 😅 Hier verwachten we Juliette 🥹🥰

4 maanden geleden

Reactie op Vrhyn

Ik vind dat ook heel moeilijk 🙈 twijfel tussen twee namen. En het ene mome ...
Ja dat is hier van ‘t zelfde! 🙈

4 maanden geleden

Vóór we het geslacht wisten hadden we al heel snel een naam voor een jongen. Bleek een meisje te zijn, en dat was een pak lastiger om iets te vinden dat we allebei mooi vonden 😅 Maar ondertussen toch al een paar weken dat we zo goed als zeker zijn 🥰

4 maanden geleden

Reactie op Wiam2001

De papa heeft de naam gekozen bij ons, een Arabische naam 🥹
Mag ik vragen wat je hebt gekozen 🤭

4 maanden geleden

Reactie op Oubz

Mag ik vragen wat je hebt gekozen 🤭
Ja hoor, wij twijfelde eerst over Loqman of Oussayd maar het is Oussayd geworden inshAllah🥹

4 maanden geleden

Reactie op Wiam2001

Ja hoor, wij twijfelde eerst over Loqman of Oussayd maar het is Oussayd gew ...
Wauw heb deze naam nog nooit gehoord maar is wel zeer mooi 🥰 bij ons wordt het een meisje dus wij denken aan Farah 🤭

4 maanden geleden

Reactie op Wiam2001

Ja hoor, wij twijfelde eerst over Loqman of Oussayd maar het is Oussayd gew ...
Onze beste vriend noemt Lokman, heel mooie naam

4 maanden geleden

Reactie op Oubz

Wauw heb deze naam nog nooit gehoord maar is wel zeer mooi 🥰 bij ons wordt ...
Oussayd is een héél oude naam van een Sahaba 🥹🥰 Ik was opslag verliefd of die naam❤️

4 maanden geleden

Onze beste vriend noemt Lokman, heel mooie naam
Ja inderdaad, misschien voor ons volgende kindje als het een jongen is inshAllah

4 maanden geleden

Reactie op Wiam2001

Ja inderdaad, misschien voor ons volgende kindje als het een jongen is insh ...
Inshallah 🥰 we willen voor Farah kiezen omdat ze eigenlijk een grote farha voor ons is aangezien ik eerst niet zwanger kon geraken en dan toch wel.

4 maanden geleden

wij hadden al zeer snel onze naam gekozen, is leuk, kunnen we haar zo bij haar naam voelen als ze schopt ❤️