5 Reacties

9 maanden geleden

Ik heb hier ook last van, pas bij 8 weken echt begonnen. Dat is gal dat je overgeeft, hoef je je geen zorgen over te maken

9 maanden geleden

Als je juist bent opgestaan bedoel je of… ? Dan is het normaal als je nog niets at. Ik kreeg gisteren novalit voorgeschreven omdat ik de godganse dag misselijk ben en het verdwijnt niet als ik steeds iets eet. Laatse 2 dagen smorgens ook wel na het eten dat er terug wat omhoog wil komen. Hoop dat die novalit werkt

9 maanden geleden

Reactie op Anoniempjex3

Ik heb hier ook last van, pas bij 8 weken echt begonnen. Dat is gal dat je ...
Dankjewel voor je antwoord ik dacht wel dat het niet erg ging zijn maar wou toch even die bevestiging😊

9 maanden geleden

Reactie op ErikaK88

Als je juist bent opgestaan bedoel je of… ? Dan is het normaal als je nog n ...
Ik heb juist het zelfde heel de dag misselijk en ook met eten gaat het niet over maar inderdaad zoals je zegt het gebeurd altijd net als ik opsta dat er dan wat slijm uitkomt maar niks meer maar de misselijkheid houdt ook echt de hele dag aan en zelf met een stukje fruit te eten en een cracker in de ochtend voor ontbijt word het niet beter tijdens de dag dus tips zijn hier ook altijd welkom🫣

9 maanden geleden

Reactie op emiliad

Ik heb juist het zelfde heel de dag misselijk en ook met eten gaat het niet ...
Inderdaad om die reden heb ik de huisarts gebeld zij scheef mij nu navalit voor tegen misselijkheid bij zwangerschap ( het zou ook effect hebben op het overgeven) ik start er vandaag mee zn ben benieuwd