6 Reacties
2 maanden geleden
Ik heb het hier ook en ook getest op zwangerschapsvergiftiging. Was gelukkig negatief.
Ik neem soms een navalit voor het slapen gaan.
2 maanden geleden
Reactie op Kaat88
Ik heb tot nu toe nog nooit last gehad van misselijkheid tijdens de zwanger ...
Ik moet zeggen dat menstruatie achtig pijn al een paar dagen bezig is. Misselijkheid heb Ik helaas sinds begin. In tweede trimester was het weg.
2 maanden geleden
Zuur in de maag kan je misselijk maken. Probeer eens gaviscon op dat moment, helpt dat dan weet je meteen wat het is. De maag ligt nu net boven de baarmoeder dus zou ong de regio moeten zijn waar jij pijn ervaart. Twijfel je neem dan contact op met huisarts of gynaecoloog
2 maanden geleden
Reactie op ErikaK88
Zuur in de maag kan je misselijk maken. Probeer eens gaviscon op dat moment ...
Als het bleef duren, ging ik contact opnemen. Maar nu ik weer wakker ben is het weer ça va. Maar ben bang voor de komende nachten.
Als het zuur is, zou ik dan geen zure oprispingen moeten hebben? Want die heb ik niet.
2 maanden geleden
Reactie op Kaat88
Als het bleef duren, ging ik contact opnemen. Maar nu ik weer wakker ben i ...
Neen je hebt niet altijd zure oprispingen. Maar ik weet wel dat als je plat ligt om bv te slapen of eerder horizontaal ligt ( zij of rug) je vaak het meeste last hebt. Probeer die gaviscon eens voor het slapen gaan te nemen of pas als je wakker wordt ervan. Is vrij te kopen bij de apotheek. Als dat snel werkt( bij zuur) dan weet je dat meteen, werkt het niet ja dan zou ik toch snel even bellen hoor.