5 Reacties

4 maanden geleden

Kan zeker! Hier beetje hetzelfde momenteel. Zolang je ze 's avonds als je in rust bent nog wel voelt zou alles in orde moeten zijn! Eventueel eventjes bellen naar de vroedvrouw om naar het hartje te luisteren met de Doppler? Dan ben je misschien toch iets meer gerust.

4 maanden geleden

Ik ben nu 25 weken en heb dit ook, ik voelde hem afgelopen weken heel duidelijk en nu plots een paar dagen minder, ik voel hem wel maar oppervlakkering. Ik had vorige week een afspraak bij de vroedvrouw en alles zag er goed uit en toen ik dat vertelde zei deze dat dat wel kan gebeuren doordat de baby idd nog veel ruimte heeft om van positie te draaien dus dat ik me niet onmiddellijk zorgen hoef te maken, maar heb het daar idd ook wel lastig mee, wil ook niet overkomen alsof ik me aanstel en wil daar ook niet steeds voor bellen, ik voel hem zeker nog maar soms op een andere manier en minder dan een paar dagen/weken geleden

4 maanden geleden

Heel normaal hier ook met momenten komt het van heel diep overdag dan en ‘s avonds voel haar echt een pak beter vroedvrouw zegt dat dit heel normaal is tussen 20-28 weken

4 maanden geleden

Hier ook herkenbaar. Ik denk dat ik stampjes ook niet altijd opmerk omdat ik met mijn aandacht ergens anders ben. Die stampen zo diep tegen blaas/darmen voelen wel heel gek soms, niet echt aangenaam 😄 S avonds in zetel of bed voel ik haar wel goed, dat stelt me wel gerust. En soms helpt het ook om wat te duwen met mijn hand, dan komt ze op die plek tegen mijn hand stampen 🥰

4 maanden geleden

Hey! İk voel de mijne amper aan de zijde kanten meestal naar voor of heel klein beetje aan de kanten maar ook veel naar de onderkant zoals darmen enzo zoals je zegt