7 Reacties

3 maanden geleden

Bij mij is het ook soms een paar dagen minder en dan ineens terug wel. Maar als je je zorgen maakt mag je altijd bellen!

3 maanden geleden

Idem hier, bij de gynaecoloog is toch altijd alles in orde, dus ik ga er maar van uit dat ze gewoon. Haar rustige en drukke dagen heeft ☺️

3 maanden geleden

Ik heb dat ook, soms dagen na elkaar heel actief, dan weer 2 of 3 dagen wat rustiger en voel hem dan niet op momenten dat ik hem normaal wel voelde. Ik probeer niet te snel in paniek te geraken, zolang ik elke dag beweging blijf voelen ga ik er vanuit dat het oke is

3 maanden geleden

Reactie op chlokke

Idem hier, bij de gynaecoloog is toch altijd alles in orde, dus ik ga er ma ...
Ja ben ondertussen 2x naar materniteit al gegaan en al 2x naar gyneacoloog van wacht erna moeten gaan en ze is dan altijd zo actief maar voel het niet altijd blijkbaar. Is toch wel altijd een beetje paniek 😮‍💨

3 maanden geleden

Hey, rustige en actieve dagen wisselen hier ook wel af. Maar als je haar weinig voelt raad mijn vroedvrouw aan om iets extra suikerig te eten of iets kouds te drinken en dan op je linkerzij te liggen en je te concentreren op de bewegingen. Je mag ook lichtjes wiebelen aan de buik om haar wakker te maken. Dan zou je ze 10 keer ongeveer moeten voelen in 2 uur. Als het minder was dan dit, raden ze aan om te bellen. Meestal zal het niets zijn maar beter wat extra controle dan te weinig. Veel succes!

3 maanden geleden

Reactie op klaartje02

Hey, rustige en actieve dagen wisselen hier ook wel af. Maar als je haar we ...
Ik voel hem dus altijd meer op mijn rechterzijde dan op mijn linkerzij😂

3 maanden geleden

Ik weet niet hoeveel weken je bent want goed voelen hangt ook wel daarvan af hoor, sinds een week of 2 voel ik haar elke dag wel( en vrij hard) maar ik ben ook naar de 34 weken aan het gaan( weinig plaats kog in de baarmoeder) . Daarvoor had ik vaak ook enkele dagen heel weinig of amper iets voelen( tenzij ik iets koud at of op mijn buik legde) en dan soms een dag of 2 heel actief was).