3 Reacties
2 maanden geleden
Hoi, kan rond 30w beginnen maar meestal vanaf 34/35w. Op zich is het niet direct panikeren omdat het nog niet langdurig is. İndalingsweeen is als menstruatiegevoel. Je kan eens bellen wanneer ochtend is om jezelf de rust te geven
2 maanden geleden
Tbh, ik heb vaak ook gewoon last van mijn darmen waarbij ik begin te twijfelen van "hmmm, zijn dit mijn darmen of is dit een wee of een harde buik..."
Vaak zijn het dus gewoon mijn darmen. Heel af en toe eens een harde buik, maar niet met regelmaat.
Heb zo rond 32/33 weken ook wel vaker last gehad van krampen, dus zouden perfect indalingsweeën kunnen zijn.
2 maanden geleden
Hoi, mijn kindje is al ingedaald van 30 weken. Het kan aanvoelen als pijnlijke druk op je vagina en blaas, heel vaak gaan plassen of zelfs hevige steken in je vagina. Je voelt dat vaak ook als je rechtstaat of rondloopt of gaat liggen ( dan krijg ik altijd felle steken) maar. Menstruatie achtige krampen kunnen voorweeen zijn( oefenweeen). Wat normaal is en meer zal gebeuren na indaling of tijdens. Na de indaling gaat dat vaak nog vaker voorkomen. Ik ben nu 36 weken en heb dit bijna de ganse dag die krampen( tenzij ik lig).
Ik heb mijn gynaecoloog niet gebeld hierover, maar als je twijfelt moet je bellen he dan kunnen zij jou gerust stellen.
Wat kan je ook doen is de weeen timer gebruiken, zijn die krampen onregelmatig en maar een paar keer per dag is het waarschijnlijk ezn oefenwee of komt het om de x aantal minuten terug, voelt het aan als een golf die nadien afzwakt,….