4 Reacties
6 maanden geleden
Ik vrijdag plots wat bloedverlies heb direct naar gynaecoloog mogen gaan en alles was in orde kwam blijkbaar van baarmoedermond door het groot toilet en niezen hoesten ect kan je dit hebben . Als het echt niet veel is u niet te veel zorgen maken bruin bloed is ook oud bloed .!
6 maanden geleden
Ik ben ook 16w en heb woensdag en vrijdag een bloeding gehad. Ik heb al gans de zwangerschap last van bloedingen. Telkens wel naar het ziekenhuis/gynaecoloog geweest. Ik heb blijkbaar een zeer gevoelige baarmoedermond. Als je het niet vertrouwt, bel maar naar het ziekenhuis. Wel nooit krampen gehad.
6 maanden geleden
Reactie op Kellyo4
Ik ben ook 16w en heb woensdag en vrijdag een bloeding gehad. Ik heb al gan ...
Ik heb vorige week zondag op moederdag ook wat bloedverlies gehad, wel schrikken die eerst keer! Was toen ook bij de gyn geweest en ze dacht iets aan de baarmoederwand tere plaats ofz, sindsdien heb ik het telkzns als ik naar het groot toilet ga of zelfs soms bij een plasje dus als ik een beetje ‘druk’ zet bij het minste.. maak me toch nog steeds wat zorgen. Gyn heeft dan een uitstrijkje genomen om te testen op infecties en zag daarnet wel bij 1 iets positief staan, dus ik hoop dat ze me snel belt 🤞🏼
6 maanden geleden
Reactie op Maxi8
Ik heb vorige week zondag op moederdag ook wat bloedverlies gehad, wel schr ...
Ik ben ondertussen bijna 19w (morgen) en heb nog bloedingen gehad. Gevoelige baarmoederhals/mond. Wel thuis gezet tem donderdag. Bij mij ook een uitstrijkje genomen maar alles was oké.
Hopelijk bellen ze snel.