7 Reacties

4 maanden geleden

Wij hebben ook een matras gekocht van aerosleep. Maar wel de evolution Hier mogen enkel aerosleep hoeslakentjes over en geen anderen. Als je er gewone hoeslakens overdoet dan is het effect weg van de aerosleep matras. Dit is wat ze ons in de winkel gezegd hadden.

4 maanden geleden

Ik heb voor ons oudste nu bijna 2 jaar een gewone stevige baby matras met aerosleep topper , zowel hoeslakentjes van aerosleep als badstof voor nu met de warme dagen , effect is zelfde , moet je zelf maar eens proberen 😉

4 maanden geleden

Hier ook gekozen voor de aerosleep premium. Nog geen ervaring mee aangezien het ons eerste kindje is maar het schuin kunnen leggen vond ik wel zeker de prijs waard want is goed voor veel dingen. Aangezien we ook 2 kindjes willen gaan we het zeker jaren kunnen gebruiken.

4 maanden geleden

Reactie op klaartje02

Hier ook gekozen voor de aerosleep premium. Nog geen ervaring mee aangezien ...
Wat bedoel je met schuin kunnen leggen? Kan dit bv niet bij de essential? Ben verschillende reviews aan het opzoeken en dan lees je bv. Dat aerosleep mss te koud zou zijn voor de winter? Heb je daar wat over gehoord

4 maanden geleden

Reactie op Maxi8

Wat bedoel je met schuin kunnen leggen? Kan dit bv niet bij de essential? B ...
De matras zelf kan je ombouwen zodat het een hellende matras wordt. Zo moet je het bedje niet op bedblokken zetten wat blijkbaar minder veilig is. Je hebt wel zo kleine kussentjes om je kindje wat hellend te leggen maar ik hoor bij vriendinnen dat dit maar handig is tot een maand of 6 omdat ze er dan toch snachts afrollen. Aangezien de premium matras volledig hellend dan is van boven tot onder ligt je kindje altijd goed. Zou helpen tegen reflux, bij verkoudheden,… Enkel de premium matras kan omgebouwd worden. Over de temperatuur nog geen klachten over gehoord. Normaal ligt je kindje toch in een aangepaste slaapzak naar seizoen en zou dit niet voldoende zijn? Hier ook niet echt een probleem aangezien onze temperatuur in huis niet echt zakt in de winter doordat het een nieuwbouw is met vloerverwarming.

4 maanden geleden

Reactie op klaartje02

De matras zelf kan je ombouwen zodat het een hellende matras wordt. Zo moet ...
Heel Duidelijk super bedankt voor de info! Ik weet wat te doen 🥰 bij ons wordt het ook nooit echt koud dus ga dt geen rekening mee houden!

4 maanden geleden

Nu is het tijd om de matrasjes te kopen! -20% via Aerosleep en op dreambaby staat ook een goede deal!