6 Reacties

5 maanden geleden

Bij mij was het mijn eerste symptoom nog voor de eerste positieve test 馃槄 tussen week 10-16 is het even weg geweest maar nu helemaal terug (momenteel w21). Vooral tijdens het liggen. Wat helpt voor mij is: minder bruisende dranken, veel water, op mijn linkerzij slapen en Rennie of Gaviscon nemen. Zijn beide oke volgens de gynaecoloog. Heeft te maken met de hormonen blijkbaar waardoor slokdarm slapper wordt en nu nog niet zozeer met dat de baby hoog zit want dat is nog wat vroeg. Hopelijk kan je het een beetje de baas want ambetant is het wel 馃槄 Groetjes

5 maanden geleden

Ooh top! Dat ga ik morgen zeker vragen aan de apotheker merci!

5 maanden geleden

Hier ook redelijk vaak last van (20w). Ik neem riopan en dat helpt wel goed hier!

5 maanden geleden

Hier al weer sinds 18-19 weken last van. Ook veel vroeger dan bij mijn eerste zwangerschap. Riopan to the rescue! 馃槄

5 maanden geleden

Ik heb er ook last van heel toevallig toen de topic geschreven werd had ik maagzuur 馃槄 ook sinds mijn 17/18w last van ben ondertussen 20w en heb er redelijk last van en vele zeggen dat het door baby zijn/haar haartjes komt馃懚馃徎

5 maanden geleden

Reactie op aylen

Ik heb er ook last van heel toevallig toen de topic geschreven werd had ik ...
Jaa toevallig mijn alle 3 kinderen ook geboren met een bos haar en niet een beetje maar echt wel veel.. ik vermoed bij deze zwangerschap ook.. ik had ook ergens gelezen dat het wel kan kloppen ben niet zeker馃き