34 Reacties

9 maanden geleden

Reactie op janal23

Hier slecht nieuws gehad dat mijn HCG te weinig is gestegen. Straks naar gy ...
Ik ben er voor jou! Veel sterkte toegewenst. Ik w8 nu ook op de resultaten😔

9 maanden geleden

Reactie op nath28

Ben ik het niet mee eens. Ikzelf heb ook een MA gehad van een tweeling met ...
Serieus. Je maakt me blij. Dus is er nog hoop🥺😟

9 maanden geleden

Reactie op BintFullaan

Serieus. Je maakt me blij. Dus is er nog hoop🥺😟
Ik zou de hoop echt nog niet opgeven. Heb ook eens een echo gehad op 5,5 week en toen was er enkel een dooierzakje in de vruchtzak te zien maar nog geen baby. Was perfect normaal volgens mijn gynaecoloog.

9 maanden geleden

Een dooierzakje (zo precies een rondje) zou er toch te zien moeten zijn vanaf 5 weken in de vruchtzak… het vruchtje zelf kan inderdaad nog een paar dagen duren.

9 maanden geleden

Reactie op mmmy

Een dooierzakje (zo precies een rondje) zou er toch te zien moeten zijn van ...
Even cursus erbij gehaald: De diagnose niet-vitale zwangerschap kan gesteld worden indien er met de vaginale echoscopie sprake is van minimaal een van de onderstaande punten: 1) Crown-rump lengte ≥ 7mm met afwezige hartactie 2) De gemiddelde diameter (het liefst in drie dimensies gemeten) van de vruchtzak ≥25mm zonder embryonale delen 3) Afwezigheid van een embryo met een aanwezige hartactie ≥2 weken na een initiële echoscopie dat een vruchtzak zonder dooierzak toonde 4) Afwezigheid van een embryo met een aanwezige hartactie ≥11 dagen na een initiële echoscopie dat een vruchtzak met dooierzak toonde.

9 maanden geleden

Reactie op mmmy

Even cursus erbij gehaald: De diagnose niet-vitale zwangerschap kan gesteld ...
Dus afgaande op puntje 2: als het vruchtzakje groter was dan 25mm en er geen dooierzakje of vruchtje te zien was, wordt het wrs niks. Als de vruchtzak nog kleiner dan 25mm was, kan het nog goed komen. Sorry voor de lange uitleg!

9 maanden geleden

Reactie op mmmy

Dus afgaande op puntje 2: als het vruchtzakje groter was dan 25mm en er gee ...
Het dooier zakje is groter dan 25 mm maar geen vruchtje

9 maanden geleden

Mijn hgc hormoon is binne een week maar met 300 gestegen. Kan het niet geloven😪😭😭😭😥😢💔💔💔💔

9 maanden geleden

Reactie op BintFullaan

Mijn hgc hormoon is binne een week maar met 300 gestegen. Kan het niet gelo ...
Sterkte. Weet dat je absoluut niet alleen bent hè. 1/6 vrouwen krijgt een miskraam en ik heb het gevoel dat 80% die hier zit er ervaring in heeft. Ik weet hoe je je voelt. Laat je niet ontmoedigen, neem tijd om te verwerken en ik wens je heel snel het geluk van een baby’tje te mogen verwelkomen in de wereld. 🫂

9 maanden geleden

Reactie op HS8894

Sterkte. Weet dat je absoluut niet alleen bent hè. 1/6 vrouwen krijgt een m ...
Dankje wel. Is mijn 2de miskraam dus. Heb er zoveel moeite mee

9 maanden geleden

Reactie op HS8894

Sterkte. Weet dat je absoluut niet alleen bent hè. 1/6 vrouwen krijgt een m ...
Dat mijn hcg hormoon lichtjes gestegen zijn wa wil da zeggen.kan er mssn nog een embryo ontwikkelen of niet

9 maanden geleden

Reactie op BintFullaan

Dat mijn hcg hormoon lichtjes gestegen zijn wa wil da zeggen.kan er mssn no ...
Hangt er een beetje vanaf op hoeveel je hcg stond natuurlijk want alleen aan +300 weet ik niet voldoende maar normaal moet het verdubbelen op 48 dus 300 op een week lijkt me weinig. Dat het gestegen is kan wijzen op het feit dat het na de vorige bloedname nog enkele uren/dagen goed gegaan is maar dan gestopt is. Natuurlijk ik ben geen arts dus ik zou eens bellen naar je dokter. Alvast veel sterkte en een dikke knuffel

9 maanden geleden

Reactie op klaartje02

Hangt er een beetje vanaf op hoeveel je hcg stond natuurlijk want alleen aa ...
Oke dankjewel morgen ga ik de dokter zien