13 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb dat als ik neer lig in de zetel of in bed en mijn been volledig stretch. Zo enorm pijnlijk. Voel het ook nog steeds een beetje hier. Ik denk eerlijk gezegd niet dat Dafalgan op Paracetamol hierbij zou helpen...

3 maanden geleden

Reactie op Racingafadingimage

Ik heb dat als ik neer lig in de zetel of in bed en mijn been volledig stre ...
Hey ik neem niets van medicatie . Alleen supplementen...

3 maanden geleden

Heb dit meestal in bed snachts. Dit hoort bij de zwangersschap maar misschien zijn er tips om pijn te verlichten.

3 maanden geleden

Ik heb dat als ik neer lig in de zetel of in bed en mijn been volledig stre ...
Daflan krijgen mensen tegen spierpijn enzo

3 maanden geleden

Ik had dit ook en neem nu Promagnor. Heb het sindsdien niet meer gehad 👍🏼

3 maanden geleden

Nu ja, Dafalgan is vrij verkrijgbaar zonder voorschrift bij de apotheek.. dusja. Ik denk niet dat krampen per se definiëren als spierpijn. Ik heb het gevoel dat hiervoor iets zoals Ibuprofen in combi met Paracetamol beter zou werken maar Ibuprofen is niet veilig te gebruiken tijdens de zwangerschap.

3 maanden geleden

Nu ja, Dafalgan is vrij verkrijgbaar zonder voorschrift bij de apotheek.. d ...
Dafalgan neem ik nooit kan daar niet tegen. Heel gevoelige darmen.

3 maanden geleden

Reactie op CV1993

Ik had dit ook en neem nu Promagnor. Heb het sindsdien niet meer gehad 👍🏼 ...
Ik neem magnesium van bonusan. Is lactose-soya vrij want ik kan daar nie tegen.

3 maanden geleden

Ik heb 1 nacht gehad, maar die dag had ik heel weinig water gedronken. Probeer veel water te drinken en ook suiker te verminderen.

3 maanden geleden

Ik neem metarelax zakjes (magnesium) en zorg dat ik meer dan 2 liter water per dag drink, sindsdien stukken beter! Ik heb een staand beroep en draag op lange werkdagen ook wel steunkousen…

3 maanden geleden

Ik probeer ook wel aan ongeveer 2l water per dag te komen. Ook helpt het hier als ik smorgens een glas lauwwater drink met wat keltisch zeezout in. Merk dat mijn benen dan snachts ook veel rustiger zijn.

3 maanden geleden

Bedoel je Daflon? Ik neem iets gelijkaardig maar meer op basis van planten: Veinofytol. Online vind je dat het niet mag in de zwangerschap omdat er te weinig onderzoeksgegevens zijn, maar volgens mijn gynaecoloog is het prima om dit te nemen. Helpt tegen zware benen, spataders, beenkrampen,..

3 maanden geleden

Ik heb dit minder als mijn knieën/ benen ondersteund worden door een kussen. Ook kan je bij de apotheek normaal wel betere magnesium supplementen vinden die beter werken. Ik neem hier 2 van per dag, 1 voor het slapengaan en 1 bij ontbijt. Sinds dan geen/ amper last( tenzij bij heel warme dagen).