13 Reacties

9 maanden geleden

Hoi, Is het niet van de volle blaas? Ik heb een terugplaatsing moeten doen met een volle blaas en heb toen ook wel gans de dag beetje een zeurende pijn gehad en dat is ook overgegaan.

9 maanden geleden

Reactie op Kellyo4

Hoi, Is het niet van de volle blaas? Ik heb een terugplaatsing moeten doe ...
Mag ik vragen wat je bedoeld met ‘terugplaatsing’? Ja, mijn vermoeden gaat uit dat de pijn van men blaas de krampen gaf maar ergens vond ik deze krampen best pijnlijk en maakte mij wat ongerust. 😰

9 maanden geleden

Ik ben zwanger via ISCI.

9 maanden geleden

Reactie op Kellyo4

Ik ben zwanger via ISCI.
ICSI**

9 maanden geleden

Reactie op Kellyo4

ICSI**
Oh oke, sorry voor mij is het allemaal nieuw dus moet nog heel wat bijleren.

9 maanden geleden

Reactie op Sevke95

Oh oke, sorry voor mij is het allemaal nieuw dus moet nog heel wat bijleren ...
Helemaal niet erg! Hoe ver ben je?

9 maanden geleden

Ik heb dit nu al 3 weken. Ik ga bewust vaker plassen dat help (maar is een hele slechte tip want eigenlijk is dit niet gezond).

9 maanden geleden

Reactie op Kellyo4

Helemaal niet erg! Hoe ver ben je?
Ik ben net geen 5w ver 😄

9 maanden geleden

Reactie op HS8894

Ik heb dit nu al 3 weken. Ik ga bewust vaker plassen dat help (maar is een ...
Ja, ik merk dat ik overdag vaker ga. Maar tijdens het slapen hou ik me te lang op of ben ik niet snel genoeg wakker om te gaan helaas..

9 maanden geleden

Reactie op Sevke95

Ja, ik merk dat ik overdag vaker ga. Maar tijdens het slapen hou ik me te l ...
Ah nog iets dat bij mij helpt: na het toiletbezoek even blijven staan, diep inademen en langzaaam uit en terwijl je uitademt je buik heel dik opblazen. Meestal duurt die kramp/steken/raar gevoel dan veel korter. Je moet je er trouwens geen zorgen over maken, is niets abnormaal alleen zeer vervelend. Bij mij begon het op exact 5 weken.

9 maanden geleden

Reactie op HS8894

Ah nog iets dat bij mij helpt: na het toiletbezoek even blijven staan, diep ...
Oke super, gaan we eens uitproberen ik ben al blij te horen dat het iets vrij voorkomend is.. dankjewel voor je reactie en tip!😄

9 maanden geleden

Ik had bij mijn eerste zwangerschap na 6w ongeveer dat ik soms bij het rechtstaan na lang in de zetel te zitten plots heel veel pijn had aan mijn onderbuik alsof ik echt superstijf was en moest daar altijd wel even van bekomen nadien want ik was dan even niet in staat om iets te doen

9 maanden geleden

Reactie op Liesjekn

Ik had bij mijn eerste zwangerschap na 6w ongeveer dat ik soms bij het rech ...
Oh, dat is ook heel herkenbaar! Daar ben je inderdaad even niet goed van, klopt!