4 Reacties

6 maanden geleden

Helemaal hetzelfde hier 😅 in men hoofd volledig voorbereid op een meisje ,uitslag van de NIPT :een jonge 😁 Maar wel nog steeds enorm gelukkig ermee

6 maanden geleden

Ik zag mezelf altijd als een moeder van een meisje. Ik wou daar echter niet te hard op hopen, dus ik had mezelf helemaal overtuigd over hoe leuk een jongen zou zijn (onder andere dat mijn beide zussen dit jaar ook allebei een jongetje krijgen). Voor een jongen waren we er zelfs al uit welke naam het zou zijn. En nu blijkt het een meisje te zijn 😅 Uiteraard superblij mee, maar ik heb toch een paar dagen moeten wennen aan het idee dat het dus toch geen jongen wordt 😄

6 maanden geleden

Reactie op Karen_86

Ik zag mezelf altijd als een moeder van een meisje. Ik wou daar echter niet ...
Heb echt helemaal hetzelfde🤣 schrik dat ik teleurgesteld ging worden als het een jongen zou zijn en dan sinds ik zwanger ben helemaal een liefde gecreëerd voor een jongetje om dan uiteindelijk toch een meisje te hebben hahahah ben ook een paar dagen in de war geweest en vond het stiekem zelfs jammer hahahaha 🙈

6 maanden geleden

Reactie op sou.elb

Heb echt helemaal hetzelfde🤣 schrik dat ik teleurgesteld ging worden als h ...
Haha, gek he, hoe je jezelf zo kan overtuigen 😅 Wel leuk om te lezen dat er nog mensen zijn die dit zo ervaren, dan voel ik me wat minder schuldig 🙈