3 Reacties

9 maanden geleden

hey :) ik snap je hoor in het prille zwangerschap is het meestal het opgeblazen gevoel dat onze buik wat doet opzetten en nadien idd van het zwangere buik 🥰 ik vind de merk mamalicious heel aangenaam heb dit al jaren gebruikt en ik gebruik het nog steeds zowel broeken als kleedjes ( ze hebben ook uitgebreid assortiment kledij voor borstvoeding) p.s een tipje als je Zalando Lounge kent..? daar komt die merk mamalicious heeel vaak en ik moet je zeggen dat is echt pakken minder betalen 🙈 bv zwangerschapsjurkje voor 49.95€ koop je daar voor 15€ bv dus is altijd -50 a -70% je vindt er ook van Only maternity Noppies en denk nog een paar veel succes🍀

9 maanden geleden

Ik heb zwarte broeken gekocht met rekkers in plaats van knopen. Jeggins en een aantal stoffen broeken. Ik heb al een geluk altijd een voorschort aan en kon men knop laten op staan. Was dit wel even vergeten als ik klaar was met werken en zo buiten liep 🫣 Echte zwangerschapsbroeken is nog echt te vroeg. Die “buik” hangt gewoon los in de weg en totaal overbodig nog.

9 maanden geleden

Reactie op HS8894

Ik heb zwarte broeken gekocht met rekkers in plaats van knopen. Jeggins en ...
Mag ik vragen waar je je broeken met rekkers hebt gekocht, of van welk merk deze zijn? :)