6 Reacties

9 maanden geleden

Hoi, die verdubbeling kan je soms pas na zien op dag 3 , daarom dat men meestal niet elke 2 dagen een bloed afname doen maar meestal na 4 dagen of gewoon na een week , het kan dus zijn dat je daarom niet veel verschil zien , soms gaat het ook wat trager. Krijg je iets extra tet behoud van je vrucht? Bv utrogestan( extra hormonen)

9 maanden geleden

Ik zou nog even afwachten en binnen een paar dagen nogmaals bloed laten trekken.

9 maanden geleden

Hier ook regelmatig kippenvel en warm.. ik heb echt warmte opwellingen. Hier vandaag ook 4w 3D

9 maanden geleden

Momenten dat ik het niet warm lijk te krijgen, andere momenten dan weer heel warm wisselt zich vaak af

9 maanden geleden

Reactie op ErikaK88

Hoi, die verdubbeling kan je soms pas na zien op dag 3 , daarom dat men mee ...
Ooh dank je wel. Had ook al gelezen dat het soms pas na 72u zichtbaar is, maar begon nu toch wat te twijfelen. Bizar dat het UZ me om de 2 dagen stuurt voor een nieuwe bloedname dan. Ik steek 2x/dag 2 bolletjes Utrogestan op. Hoop zo dat het goedkomt 🤞🍀

9 maanden geleden

Hier vooral koud als ik echt ineens immens honger krijg .. wat ik nooit voor heb .. vroeger at ik maar 2x/dag .. nu is het sinds een weekje al bijna om 2-3u dat me maag echt grommelt & merk dan wel dat ik het rapper koud krijg .. Ik teste vorige week dinsdag op 283 hCg, moet nu komende maandag opnieuw gaan in de hoop dat ze me dan kan vertellen hoe ver ik eindelijk ben 😅 want kan pas 21/3 naar de gynaecoloog 🥺