14 Reacties

3 maanden geleden

Ik zou toch weer contact opnemen met de vroedvrouw of de kraamafdeling, zij hebben liever dat je een keer te veel belt dan een keer te weinig...

3 maanden geleden

Hey je mag geen schrik hebben om mensen lastig te vallen. De vroedvrouw/gynaecoloog wordt letterlijk betaald om jou te helpen dus als je je zorgen maakt neem dan hoe dan ook contact op. Al is het maar gewoon dat ze je gerust kunnen stellen met een echo. Jouw kindje haar gezondheid gaat voor op het gemak van de verzorgende

3 maanden geleden

Bellen!

3 maanden geleden

Ik zou ook bellen, eens aan de monitor hangen, zodat ze kijken of alles in orde is, zowel voor de baby als voor jou gemoedsrust.

3 maanden geleden

Ik zou eens bellen naar materniteit om te vragen voor aan de monitor te hangen. Just to be safe!

3 maanden geleden

Ik zou ook zeker bellen!

3 maanden geleden

Update: ik had gebeld naar de kraamafdeling en die hadden mij gezegd dat het geen moeite is om eens even de monitor aan te zetten dus ik ben direct gegaan en alles oke met mijn meisje een mooie hartslag volgende week kan ik de gynaecoloog ook zien dus ik ben gerustgesteld bedankt voor de reacties 🙏

3 maanden geleden

Reactie op emiliad

Update: ik had gebeld naar de kraamafdeling en die hadden mij gezegd dat he ...
Gelukkig 🙏🙏

3 maanden geleden

Reactie op emiliad

Update: ik had gebeld naar de kraamafdeling en die hadden mij gezegd dat he ...
Oooh dat is super om te horen! Ben blij voor jou! In de toekomst als het gaat over de bewegingen zeker altijd gaan voor de zekerheid, is super belangrijk dat als er iets zou zijn dat ze er snel bij kunnen zijn 🥰 super blij voor jou!

3 maanden geleden

Reactie op jules2580

Oooh dat is super om te horen! Ben blij voor jou! In de toekomst als het ga ...
Dankjewel ☺️ het is mijn eerste kindje dus ik ben zelf nog wat zoekende maar inderdaad is de beweging heel belangrijk en zal ik als het nog eens gebeurd niet bang zijn om direct te bellen🥰

3 maanden geleden

Ik ben nu 30 weken en vorige week ook even gebeld omdat ik de baby niet zo voelde als normaal, ik mocht direct gaan om een half uurtje aan de monitor te liggen en alles was in orde. Ze zeiden als er iets is altijd bellen , beter een keer te veel als te weinig en zeker je moedergevoel volgen ❤️

3 maanden geleden

Als ik jou was zou ik sowieso bellen! Het kan natuurlijk zijn dat je meisje niet meer veel plaats heeft om te bewegen of dat je placenta langs de voorkant van je buik zit waardoor je het minder goed voelt? Ik zou als het je gerust stelt sowieso bellen hoor dat vinden ze echt niet erg!

3 maanden geleden

Reactie op lolitake

Als ik jou was zou ik sowieso bellen! Het kan natuurlijk zijn dat je meisje ...
Sorry ik lees nu pas je update 🤦🏻‍♀️ blij dat alles in orde is! ❤️

3 maanden geleden

Ik voelde haar ook bepaalde momenten niet ik in paniek naar materniteit telkens aan monitor was altijd in orde en echo gehad. Ze speelde gewoon met men voeten van constant van ligging te veranderen vooral dwars dan en dat was de reden dat ik haar niet voelde . Nu voel ik haar beter maar ze is hoogstwaarschijnlijk ingedaald nu op 29 weken ik voel haar kriebelen in men bekken ☺️ dus doordat ze wss ingedaald is voel ik haar iets minder maar heb dopller en dat maakt me wel gerust dan 😇