31 Reacties

2 maanden geleden

Ben ook bij AG bij het werk. Lag op eerste persoonskamer bij eerste bevalling. Nu voor oktober heb ik ook al goedkeuring voor op een 1pk te liggen

2 maanden geleden

Reactie op Inez99

Ik zit ook op AG pre & post hospitalisatie zij dekken zowel alles 1maan ...
Ik heb een ander nummer

2 maanden geleden

Reactie op A_Lies

1 persoonskamer is afhankelijk van wat je werkgever heeft opgenomen in de c ...
Ik heb ander nummer?

2 maanden geleden

Reactie op A_Lies

Bel naar het nummer 02/664 11 05 met je contractnummer en vraag ook een kop ...
Deze heb ik juist gevonden

2 maanden geleden

Deze ook

2 maanden geleden

Ik heb een ander nummer
Ja, ookal heb je een ander nummer, ik heb de zelfde kaart thuis liggen. Heeft er niets mee te maken deze nummer dat ik je doorgaf is meer specifieker voor klanten die vragen hebben over hun hospitalisatie contract vandaar dat ik het gaf. Heb je al gebeld?

2 maanden geleden

Je hebt jaarlijks een franchise natuurlijk. Dan is de vraag ben je dit jaar al gehospiteerd? Zo niet is het sowieso 250 euro + supplement gebruik frigo en tv (12euro) en evt een bed en ontbijt voor uw man.

2 maanden geleden

Reactie op HS8894

Je hebt jaarlijks een franchise natuurlijk. Dan is de vraag ben je dit jaar ...
Er komen veel plusjes bij bijvoorbeeld kolfapparaat als je nodig hebt sommige staaltjes ook

2 maanden geleden

Reactie op HS8894

Je hebt jaarlijks een franchise natuurlijk. Dan is de vraag ben je dit jaar ...
Frigo, tv, microgolf, ...zit standaard in de kamer. Heb het gevraagd in t ziekenhuis. mijn man die blijft slapen nee hoor zou da raar vinden ik heb rust nodig. Ik kan nie slapen in t ziekenhuis. Khoop na 1nacht naar huis te kunnen. Is me 2de kindje.

2 maanden geleden

Er komen veel plusjes bij bijvoorbeeld kolfapparaat als je nodig hebt sommi ...
Kolfapparaat heb ik zelf en neem ik mee mocht het nodig zijn, mo is ok. Ik neem 1pers. Kamer en we zien wel. Normaal als alles goed gaat mag je na 1 nacht naar huis en da hoop ik ook. Heb vroedvrouw die elke dag thuis komt in het begin.

2 maanden geleden

Frigo, tv, microgolf, ...zit standaard in de kamer. Heb het gevraagd in t z ...
Hoopte dat ook,.. zit hier een week intussen door complicaties