6 Reacties

8 maanden geleden

Ja hoor heel herkenbaar ik zou elk uur wel iets kunnen eten, kleine porties zijn ook beter voor mijn misselijkheid en overgeven maar daardoor dus vaker dat ik iets moet eten

8 maanden geleden

Reactie op ErikaK88

Ja hoor heel herkenbaar ik zou elk uur wel iets kunnen eten, kleine porties ...
Amai dat is zo erg he馃槄. Als ik dan eet eet ik ook niet veel. Ik neem paar hapjes dan heb ik weer gevoel van oke ik heb zeker genoeg ik kan niet meer. Dan weer zo misselijk馃あ馃ぃ馃ぃ I think its normal then馃ス

8 maanden geleden

Jaa ik hier ook zelfde geval

8 maanden geleden

Reactie op Fereshta

Jaa ik hier ook zelfde geval
Oeff ben blij dat ik niet de enige ben. Het is ook geruststellend dat ik de symptomen nog heb. Dan weet ik nog altijd dat mijn spruitje aan het groeien is.鈽猴笍

8 maanden geleden

Reactie op BbySpruitje

Oeff ben blij dat ik niet de enige ben. Het is ook geruststellend dat ik de ...
Ja klopt het is een dubbel gevoel langs ene kant heb ik ook zo veel last van misselijkheid en vooral veel overgeven zelfs met lege maag komt er dat geel ding uit men maag.. vandaag al zeker meer als 7 keren naar de toilet gelopen om over te tegeven.. bij mij helpt Aquarius lemon heel goed en crackers natuurlijk dit is momenteel het enigste dat ik eventjes binnenhoud. En zoals je zegt langs andere kant ben ik ook blij dat het een teken is dat men kleintje ant groeien is 馃馃崁

8 maanden geleden

Reactie op Fereshta

Ja klopt het is een dubbel gevoel langs ene kant heb ik ook zo veel last va ...
We moeten natuurlijk van beste kant bekijken. Maar zoals jij hebt, beetje moeilijk. Persoonlijk heb ik niet zo moeilijk als jij qua overgeven. Wel heel de tijd misselijk, moeilijk in slaap te vallen. Ik word smorgens om 4 of 3uur wakker. Dan wakker tot 6 of 7 u smorgens. Daarna beetje kunnen slapen tot 10u ofzo. Dan als ik wakker wordt zo moe alsof ik niet geslapen heb...馃ゲ馃ゲ馃ゲ