2 Reacties

3 maanden geleden

Ik weet niet of het hetzelfde is, Bij mij zit het net boven m'n bh bandje. Komt blijkbaar door borsten en buik die aan de ruggengraat trekken. Ik ga ervoor naar de kine, die probeert de spieren los te maken en soms eens te kraken, maar dat is heel moeilijk doordat we niet meer op onze buik kunnen liggen. Bij mij is het vaag gestart aan 25 weken en dan echt duidelijk aan 27 weken. Na een half uur zitten in de auto of op een stoel, kan ik geen weg van de pijn en moet ik een stukje gaan wandelen of liggen, dan is het weer beter. Echt herstellende oefeningen kunnen we nu helaas niet meer doen. Enkel zoveel mogelijk juiste zithouding en lang in 1 houding zitten vermijden zodat dat branderige gevoel in de spieren van overbelasting niet te erg wordt.

3 maanden geleden

Ik heb sinds een dag of 3 ook last van rugpijn. Maar geen idee van de oorzaak. Ik kan gelukkig wel nog op mijn buik liggen, dus mijn vriend heeft de eerste kant die begon gemasseerd en was wel beter nadien, toch voor een paar dagen. Bij mij zit de pijn ongeveer ter hoogte van bh bandje aan de zijkant van.mijn rug. Door de massage heeft mijn vriend ontdekt dat de gehele spier tot aan mijn heup op bepaalde plaatsen vast zit.