9 Reacties
4 maanden geleden
Hoi,
İk ga pas in september grote hoeveelheid kopen omdat ik geen zomerse kleren wilt maar op dit moment heb ik 10-tal bodytjes, 3 pyjama pakjes en 6 dagelijkse pakjes. İk heb ook heel veel van mijn zus gekregen. Ze is ook 5 maanden geleden bevallen van een jongen.
4 maanden geleden
Is me 2de kindje 20body' s maat 50 en 20 body s maat 56 en heel veel kruippakjes( pyjamas met voetjes). Geen kledij zeker eerste 6maanden vb broeken, tshirt , hemden ,... ) vindt da belachelijk. Kind slaapt veel dan. Mo da moet iedereen voor zichzelf uitmaken. (Winterkindje van mij) oktober.
4 maanden geleden
Afhankelijk van hoe groot je baby zal zijn kan je misschien 50 al skippen of maar enkele stuks kopen.
Ik koop alleszins geen 50 en direct 56 want bij de eerste was een 50 ook veel nipt (eigenlijk te klein) bij de geboorte en is mijn mama snel maatje 56 gaan halen omdat ik er daar nog niet veel van had 🙂 daarnaast zijn broekjes met voetjes aan fijn maar had ik ook hier het probleem van 'te grote voetjes' dus deze keer gaan het meer sokjes worden 😅
4 maanden geleden
Ja ik had een kleine baby 46cm2kg400. En nu weer kans op kleintje zei gynecoloog.
4 maanden geleden
Ik heb al enkele dingen van maatje 56 en 62 gekocht.
7 bloesjes of truitjes, 7 pakjes, enkele broekjes, 15-tal rompertjes korte en lange mouwen, een jasje, sokjes en 7 pyjama’s met en zonder voetjes.
Als hij er eenmaal is, zullen we wel weer verder kijken wat nog nodig zal zijn en van welke maat 😊
4 maanden geleden
Hoi,
Bij mij 4de kindje 🫠 en ik schaf gelijk maat 56 en 62 aan omdat mijn kindjes met 53cm lengte geboren zijn en hoogwaarschijnlijk dit keer ook 🙈. Ze groeien de eerste 2 weken behoorlijk snel en zijn snel uit hun eerste maatje. Ik koop ook geen pakjes met voetjes aan want die waren echt een last bij bij dus ik hen bewust pakjes gekocht van 2delig setjes en meer sokjes aangeschaft .. vindt het ook stiekem praktischer tijdens het verschonen en niet zoveel knopen open en dicht te doen hihih.
( p.s 7 rompers met mouwen maat 56. En 7 rompers maat 62)
4 maanden geleden
Hoi,
İk ga pas in september grote hoeveelheid kopen omdat ik geen zomerse ...
Hey, als je online shoppen leuk vindt is er online altijd kleding voor baby winter en zomer.. en in de winkels vind je baby kleding altijd pak warmer omdat het een baby is en warm aangekleed moet worden de eerste paar weken ☺️
4 maanden geleden
Ik zou inderdaad zeker niet veel maatje 50 kopen. Met een paar stuks kom je al een eind. Ikzelf heb er wel veel, maar dat is grotendeels van tweedhands gekregen te hebben. Maatjes verschillen ook heel veel van merk tot merk. Zo heb ik bodies maatje 50, die ik in de kast bij 62 gelegd heb omdat ze daar qua grote beter bij pasten, en andere waarvan ik vermoed dat zelfs een baby van 50 cm daar onmogelijk in kan passen.