28 Reacties

4 maanden geleden

Als het niet gaat vraag werkververwijdering rust is zeer belangrijk en kan ...
Moest ik in loondienst zijn denk ik dat ik dat ik dat zeker zou doen. Maar ik ben zelfstandige en er moeten natuurlijk ook centen blijven binnen komen 🤷🏻‍♀️ Maar goed, als het niet gaat gaat het niet, die rust is idd ook heel belangrijk

4 maanden geleden

Reactie op Karen_86

Moest ik in loondienst zijn denk ik dat ik dat ik dat zeker zou doen. Maar ...
Ohja dan is het anders natuurlijk

4 maanden geleden

Reactie op Karen_86

Moest ik in loondienst zijn denk ik dat ik dat ik dat zeker zou doen. Maar ...
En is het een job waar je misschien wat kan minderen in het aantal uren dat je werkt? Zodat je voor jezelf ook af en toe rustmomentjes kan inbouwen. Zo kan het financiële verschil misschien ook beperkt worden?

4 maanden geleden

Reactie op Kaat88

En is het een job waar je misschien wat kan minderen in het aantal uren dat ...
Ja gelukkig wel (psycholoog). Het zijn nu net 2 drukke weken met veel afspraken, maar daarna ga ik wat minder mensen op 1 dag zien en iets meer tijd tussen laten zodat ik regelmatig kan gaan liggen. Ik denk dat dat ook al wel verschil gaat maken. En vooral proberen me er niet in op te jagen 😅

3 maanden geleden

Reactie op Karen_86

Ja gelukkig wel (psycholoog). Het zijn nu net 2 drukke weken met veel afspr ...
Volg je al kine? Bij bij heeft dat wonderen gedaan voor mijn bekkeninstabiliteit en rugpijn..

3 maanden geleden

Reactie op Jolienve

Volg je al kine? Bij bij heeft dat wonderen gedaan voor mijn bekkeninstabil ...
Ik heb volgende week mijn eerste afspraak. Super om te horen dat dat bij jou zo goed heeft geholpen, ik hoop op hetzelfde!

3 maanden geleden

Reactie op Jolienve

Volg je al kine? Bij bij heeft dat wonderen gedaan voor mijn bekkeninstabil ...
Vanaf welke maand heb jij bekkenpijn? Ik heb nu enkel rugpijn en borsten pijn

3 maanden geleden

Ik had al bekkenpijn bij 24 weken, maar dit is wel een 2e zwangerschap. Nu echt stukken beter na enkele beurten kine en geen last meer voorlopig!