28 Reacties
4 maanden geleden
Hoii! 😘
27w4d hier en
Pfff ik ervaar meerde keren hardebuiken gelukkig niet met pijn maar voelen wel onaangenaam natuurlijk..
Sneller buiten adem en slecht slapen😑. Maar ik voel de kleine veel keren op een dag en het maakt mijn dagje zo goed heerlijk!
Hoe gaat het met jou?🫶
4 maanden geleden
Ik ben moe, moet vaak plassen en heb overal pijntjes maar ik ben blij en geniet van mijn zwangerschap.
4 maanden geleden
Reactie op Fereshta
Hoii! 😘
27w4d hier en
Pfff ik ervaar meerde keren hardebuiken gelukkig n ...
Hoi!!! 🩵
Ondertussen 26+6 dus bijna 27 weken, lets start 7 months/3rd trimester!
İk ervaar ook harde buiken en af en toe toch met pijn maar duurt maar max 20 seconden. İk slaap wel veeeeeel beter dan thuis, gelukkig 😤. Anders geen probleem en zeer aangenaam om hem te voelen, zeker het kickbox is 🥰🤣
4 maanden geleden
Reactie op jessicadeleener
Ik ben moe, moet vaak plassen en heb overal pijntjes maar ik ben blij en ge ...
Wat normaal is! İk ben ‘s nacht ook meer moe na 22u en loop soms als spook. Veel plassen hoort erbij, helaas :(.
4 maanden geleden
Reactie op Vanessa_
Hallo hier vandaag 25w, vaak harde buiken en veel last van bandenpijn maar ...
İk ben vandaag vanavond bevallen
4 maanden geleden
Reactie op Vanessa_
Oh proficiat is alles oké met jou en de baby?
Dankjewel! Alles is tot nu toe in orde
4 maanden geleden
Reactie op Vanessa_
Dat is fijn om te horen laat jullie maar verzorgen!
Dankjewel!
4 maanden geleden
Reactie op Kaat88
Proficiat! Veel vroeger dan gehoopt, maar ben blij dat alles voorlopig goed ...
Dankjewel! En inderdaad die tijd heeft zoveel gedaan voor ons 😭
4 maanden geleden
Reactie op Tine 8
Oh amai, toch ineens nog snel gegaan! Proficiat! Blij te lezen dat jullie h ...
Dankjewel! En veel succes!
4 maanden geleden
Mentaal best moeilijk hier 🙈 de 5de nacht op een rij waar ik 0 uur slaap door de extreme jeuk van mijn zwangerschapscholestase, wekelijks check up/monitor en mijn bloed trekken om de waarden in het oog te houden zodat het niet gevaarlijk wordt voor de baby.. nog een tijd te gaan, nu 27w3d
4 maanden geleden
Vooral veel last van bekken- en rugpijn, wat invloed heeft op veel andere dingen: heel slecht slapen, amper kunnen bukken, niet lang kunnen rechtstaan/wandelen/zitten/...
Ook soms bloeddrukvallen, heb net een afspraak op het werk moeten onderbreken omdat ik telkens bijna flauw viel en echt moest gaan liggen 🙄
Ik was van plan om tot 2 weken voor de uitgerekende datum te blijven werken, maar op deze manier haal ik dat niet vrees ik.. Ik vind het moeilijk om hier mee om te gaan, voel me vaak gefrustreerd en zwak.
De baby doet het wel goed, voorlopig alles normaal en daar put ik wel kracht uit. Ik geniet ook heel erg van alle stampjes en wriemeltjes in mijn buik 😊
4 maanden geleden
Reactie op Maxi8
Mentaal best moeilijk hier 🙈 de 5de nacht op een rij waar ik 0 uur slaap d ...
Succes!
4 maanden geleden
Reactie op Karen_86
Vooral veel last van bekken- en rugpijn, wat invloed heeft op veel andere d ...
Als het niet gaat vraag werkververwijdering rust is zeer belangrijk en kan je ook lekker meer genieten