7 Reacties

8 maanden geleden

Ik heb hetzelfde ‘gehad’ ik zeg gehad omdat het er nog steeds wel is maar uiteindelijk heb ik het een beetje losgelaten. Dagenlang stressend rondlopen is het ook niet en ook niet goed voor de baby. Uiteindelijk als het misloopt moest het zo zijn en daar kan je jammer genoeg niets aan veranderen. Ik probeer mezelf er niet teveel mee bezig te houden en gewoon af te wachten op de echo’s. En niet teveel lezen op deze app is ook een tip want dat deed ik in het begin constant en gaf me ook meer stress

8 maanden geleden

Afleiding zoeken. Mijn vriend en ik kochten nieuwe spelletjes en zochten leuke series uit. Af en toe sluipt de angst er wel in, maar ik probeer me ook wel te focussen op het positieve 🍀

8 maanden geleden

Reactie op Anoniempjex3

Ik heb hetzelfde ‘gehad’ ik zeg gehad omdat het er nog steeds wel is maar u ...
bedankt.voor de tip!

8 maanden geleden

Reactie op LienWillocx

Afleiding zoeken. Mijn vriend en ik kochten nieuwe spelletjes en zochten le ...
bedankt voor de tip!

8 maanden geleden

Nog mensen die tips hebben? Ik was heel kalm, maar vannacht helemaal in paniek geschoten. Ik had iets andere uitscheiding waardoor ik helemaal in paniek ben geschoten. Het leek echt alsof ik terug in mijn vorige miskraam zat. Ik heb sindsdien geen oog meer dicht gedaan en ik voel in mijn lichaam dat ik helemaal verkrampt ben. Afleiden lukt niet echt, nog tips? Ik ben momenteel net 6 weken ver. Mijn vorige miskraam was op 5w6. Misschien daarmee dat ik helemaal in paniek ben? Tips zijn altijd welkom.

8 maanden geleden

Reactie op ElkeV94

Nog mensen die tips hebben? Ik was heel kalm, maar vannacht helemaal in pan ...
Herkenbaar, ik had hetzelfde rond de dag van mijn miskraam (4w5d). Eenmaal dat punt voorbij was de angst iets minder. Ik ben nog altijd wel vaak ongerust, soms angstig, maar ik probeer het nu dag per dag te bekijken. Ja, het kan mislopen, maar elke dag dat dat niet gebeurt is weer een goed teken. Het is misschien hard gesteld, maar je hebt het toch niet in de hand of het goed gaat... En moest het toch fout gaan kan je de klap ook niet verzachten door nu jezelf er op voor te bereiden. Op deze manier denken helpt me door de moeilijke momenten heen, in combinatie met afleiding zoeken (muziek op, wandelen, opruimen, met de hond bezig zijn,..). Succes 🍀

8 maanden geleden

Ik heb 2 maanden geleden een miskraam gehad op 6 weken.. ik ben nu terug 7 weken zwanger, aftellen naar mijn echo van maandag... met een klein hartje, maar ik probeer positief te blijven en te denken dat alles inorde komt. Dat het zo moet zijn.