280 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op MamaEzra
Maandag 25/3 nipt gedaan om 10u30 en donderdag 28/3 stonden de resultaten a ...
Waar heb je nipt gedaan ? Ik heb het van maandag gedaan 26/03 heb nog geen resultaat gekregen ik heb het in middelheim gedaan
7 maanden geleden
Reactie op Maria Sejfula
Waar heb je nipt gedaan ? Ik heb het van maandag gedaan 26/03 heb nog geen ...
AML hoofdlabo in antwerpen (grens Hoboken). Speciaal naar daar gegaan omdat de stalen daar afgenomen en verwerkt worden. Ze geven 4 dagen als richtlijn maar bij ons waren het er maar 3.
7 maanden geleden
Reactie op MamaEzra
AML hoofdlabo in antwerpen (grens Hoboken). Speciaal naar daar gegaan omdat ...
Als je naar een ziekenhuis gaat, worden ze daar toch ook verwerkt niet? Misschien wat drukker daar. Ik ben vrijdag geweest in het ziekenhuis van Lier en daar zeiden ze misschien vandaag. Maat tot nu toe nog niets 😪
7 maanden geleden
Reactie op michelevd
Nadat ik men bericht hier had getypt, is de uitslag binnen gekomen! Hier oo ...
Proficiat!
7 maanden geleden
Reactie op michelevd
Als je naar een ziekenhuis gaat, worden ze daar toch ook verwerkt niet? Mis ...
Oh wauw da’s nog snel! Ik ben vandaag in Lier geweest en ze zeiden daar pas donderdag 11/4 ten vroegste (dus 2 weken eigenlijk) want gaat eerst naar Bonheiden en dan naar Leuven 😮💨
7 maanden geleden
Reactie op dervox
In welk labo? (België?) - met uitgebreide bedoel je ook die 7 extra zaken?
Ja hoor, in UZ Gent laten doen!
7 maanden geleden
Wow, woensdag nipt test gedaan en vandaag resultaten al op CoZo! Alles in orde hierrrrr ❤️
7 maanden geleden
Reactie op Kellyo4
Wow zo snel! Via wat? Ik ben donderdag geweest. Al vrees ik dat het te vroe ...
Via de Gynaecoloog in een gewone praktijk (niet ziekenhuis) en dan via het Algemeen Medisch Labo. Uitslag van mijn gewone bloedwaarden had ik die avond zelf al, uitslag van de NIPT werd vanochtend gepubliceerd op CoZo!
7 maanden geleden
Reactie op HS8894
2 dagen maar moeten wachten op de nieuwe resultaten en alles is perfect oké ...
Proficiat!
7 maanden geleden
Reactie op Maxi8
Proficiat allemaal!! 🥰🥳🍀 Hebben jullie dan het geslacht via telefoon doo ...
Het verslag dat online komt is letterlijk hetzelfde wat je gynaecoloog doorgestuurd krijgt. Staat er heel duidelijk op uitgelegd hoor. ☺️