Door alle afzonderlijke topics over NIPT en NUB etc dacht ik: laten we ze misschien gewoon bundelen in 1 topic!
Dus go:
Wanneer is je NIPT gepland?
Heb je de resultaten al?
Hoop je stiekem op een bepaald geslacht?
Kon je al iets zien op de echo?
Wat dacht de gynae?
Wij hebben bij de NIP-test ook een foetale bloedgroepbepaling aangevraagd om de rhesusfactor van de baby te weten te komen. Mijn NIPT was op 18/4. Ik weet dat het staal naar Luik Citadelle gestuurd is. Ondertussen bijna een maand verder en ik heb hier nog geen resultaat van. Iemand hier die toevallig ook een foetale bloedgroepbepaling heeft laten doen en een idee heeft hoelang het duurt voor je die resultaten hebt?
Ik moet volgende week gaan voor de nipt test (13 w). Ik ben al zwanger geweest en op basis van het resultaat toen gekozen voor stopzetting. Ik ben echt bang om terug hetzelfde mee te maken. Duurt allemaal zo lang vooraleer ik het weet.
Hiii ik heb nipt test al van 12weken ben nu al 28weken eerst wouw ik een jongen MAAR DAARNAe DACHT IK ALS HET MAAR GEZOND IS omda ik ni veel jongens heb in de familie😅de gyneacoloog dacht niks … alles was gewoon in orde binnen 3weken dusss 9augustus terug baby echo ( nu is ze 1kilo en een beetje en bijna 40cm ) dus nog 3maandjesss ik hoop dat t snel gaatt 🥰😮💨🤰