280 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op jessicadeleener

Hoi, ik heb vandaag een brief ontvangen via mynexus dat mijn Nipt uitslag n ...
Ja en 2 uur nadien had ik het document ontvangen 🥹

6 maanden geleden

Reactie op jessicadeleener

Hoi, ik heb vandaag een brief ontvangen via mynexus dat mijn Nipt uitslag n ...
Kan zolang duren hoor. Ik heb van mijn 1ste poging 14dgn moeten wachten. En met de feestdagen ertussen. Was via uz Leuven van mij.

6 maanden geleden

Na 2 mislukte testen bij UZ Leuven laat ik morgen 1 uitvoeren door AZ Delta. Iemand daar ervaring?

6 maanden geleden

Wij hebben bij de NIP-test ook een foetale bloedgroepbepaling aangevraagd om de rhesusfactor van de baby te weten te komen. Mijn NIPT was op 18/4. Ik weet dat het staal naar Luik Citadelle gestuurd is. Ondertussen bijna een maand verder en ik heb hier nog geen resultaat van. Iemand hier die toevallig ook een foetale bloedgroepbepaling heeft laten doen en een idee heeft hoelang het duurt voor je die resultaten hebt?

6 maanden geleden

Reactie op Kaat88

Wij hebben bij de NIP-test ook een foetale bloedgroepbepaling aangevraagd o ...
Da is wel egt lang

6 maanden geleden

Reactie op HS8894

Medina.
Heb je daar lang moeten wachten voor het resultaat?

6 maanden geleden

Reactie op Zeepaardje8670

Vrijdag uitgebreide NIPT gedaan, en vandaag resultaten gekregen, alles was ...
Hoelang heb je juist moeten wachten daar ? ☺️

6 maanden geleden

Reactie op Kikicol

Hoelang heb je juist moeten wachten daar ? ☺️
Meer dan 10 daggen moet u uitslag hebben

6 maanden geleden

Hier eindelijk na 3 pogingen een nipttest met goeie resultaten. Ondertussen 19w zwanger 😮‍💨. Wel mega snel resultaat deze keer.

6 maanden geleden

Reactie op Kellyo4

Hier eindelijk na 3 pogingen een nipttest met goeie resultaten. Ondertussen ...
Amai, dat moet frustrerend geweest zijn, al dat wachten.. hopelijk wel een goed resultaat 🍀

6 maanden geleden

Reactie op Karen_86

Amai, dat moet frustrerend geweest zijn, al dat wachten.. hopelijk wel een ...
De eerste bloedafname was 28/3, dus mijn geduld is serieus op de proef gesteld 😂

4 maanden geleden

Ik moet volgende week gaan voor de nipt test (13 w). Ik ben al zwanger geweest en op basis van het resultaat toen gekozen voor stopzetting. Ik ben echt bang om terug hetzelfde mee te maken. Duurt allemaal zo lang vooraleer ik het weet.

4 maanden geleden

Hiii ik heb nipt test al van 12weken ben nu al 28weken eerst wouw ik een jongen MAAR DAARNAe DACHT IK ALS HET MAAR GEZOND IS omda ik ni veel jongens heb in de familie😅de gyneacoloog dacht niks … alles was gewoon in orde binnen 3weken dusss 9augustus terug baby echo ( nu is ze 1kilo en een beetje en bijna 40cm ) dus nog 3maandjesss ik hoop dat t snel gaatt 🥰😮‍💨🤰

4 maanden geleden

27weken en 6dagen 927gram is ze en bijna 40cm🥰😮‍💨🤰