6 Reacties

8 maanden geleden

Ik heb er ook eentje. Ontdekt op 7 weken, was toen 3x5cm. Ondertussen 14 weken en het hematoom is er nog, maar baby groeit goed 🙏! Heel veel stress al over gehad, maar in merendeel van de gevallen komt alles goed🙂

8 maanden geleden

Hey hey! Ik wil je niet bang maken, maar vind het wel belangrijk dat je beide kanten hoort. Dit kan helemaal goed komen zonder dat er verder in de zwangerschap nog iets is, maar het kan ook fout gaat… Ik had ook een hematoom. Het begon met een paar mm, heel klein dus. Een week later was het al ong 5cm en m’n kindje is toen mee gesleurd met het bloedverlies. :/ Ik was toen 7 weken. De gynaecoloog zei hoe later in de zwangerschap, hoe minder kans dat het fout gaat hierdoor. Maar het kan dus altijd. Baby’tjes die dit overleven zijn doorgaans heel sterke baby’s met een sterke zwangerschap zei ze ook. 😊😊

7 maanden geleden

Reactie op mmmy

Ik heb er ook eentje. Ontdekt op 7 weken, was toen 3x5cm. Ondertussen 14 we ...
Bleef het ook bloeden bij jou ?

7 maanden geleden

Reactie op karinaga

Bleef het ook bloeden bij jou ?
Ik heb twee hele grote bloedingen gehad op 7w en 8,5w… nog tot 10-11w rozig verlies en nu op 15 weken heel af en toe nog wat bruin. Heb wel utrogestan genomen de hele tijd.

7 maanden geleden

Reactie op mmmy

Ik heb twee hele grote bloedingen gehad op 7w en 8,5w… nog tot 10-11w rozig ...
Ja ik ben om de 3 dagen terug naar hey ziekenhuis aan 't gaan omdat het stopt en blijft bloeden, Heb wel verplicht platte rust gekregen, gisteren nog een echo gehad en ben 10w 4dagen en baby'tje groeit goed, maar blijf het zo eng vinden

7 maanden geleden

Reactie op karinaga

Ja ik ben om de 3 dagen terug naar hey ziekenhuis aan 't gaan omdat het sto ...
Het is echt zenuwslopend… nog steeds wacht ik elke keer af tot de volgende echo… we kunnen alleen maar afwachten en hopen dat alles goed komt. Ik hoop dat mijn zorgen wat minder worden zodra ik baby begin te voelen. Toi toi daar 💪🏻