7 Reacties
3 maanden geleden
Het klinkt alsof er waarschijnlijk niets aan de hand is. Maar het kan zeker geen kwaad om te bellen. Als je het uitlegt kunnen zij de juiste inschatting maken of er controle nodig is. Of ze kunnen je juist geruststellen, zodat jij het ook kan loslaten. Beter eens een keer extra bellen dan 1 keer te weinig 😊
3 maanden geleden
Mijn schoonmoeder had dit ook, die sterretjes maar ze was niet zwanger en was nodig voor controle
3 maanden geleden
Reactie op Karen_86
Het klinkt alsof er waarschijnlijk niets aan de hand is. Maar het kan zeker ...
Oke, dankjewel! Ik heb net even gebeld. Ze zeiden om even te rusten en goed te drinken/iets te eten. Vermoedelijk is het niets, maar ze raden aan om de bloeddruk te blijven opvolgen voor een paar dagen. Mocht het toch stijgen, dan kom ik best langs.
3 maanden geleden
Kan een korte bloeddruk val zijn, of hoe was je hartslag? Sinds de zwangerschap is die hoger bij mij en gaat ook vrij snel eens boven de 140 als ik in beweging was, of te snel opstaan dat kan ook veroorzaken, de warmte of vocht tekort. Drink je voldoende want de dagen zijn ook warmer?
3 maanden geleden
Reactie op LiV91
Hartslag was 74. Dus, ook helemaal normaal. Maar, ik ben wel veel bezig gew ...
Water kan veel doen met deze temperaturen, vergeet ook niet dat door ons kindje we meer bloed hebben en dus vaak ook warmer hebben dan anderen. Als je veel doet verlies je dus ook vele vocht, vocht is belangrijk.