8 Reacties

4 maanden geleden

Koorts heb ik trouwens niet, heb gewoon echt warm, ook wanneer anderen het fris beginnen krijgen…

4 maanden geleden

Ik voel ook mijn voeten da warm voele

4 maanden geleden

Ohja heel herkenbaar😅 zo vervelend. Ik probeerde het wel wat rustiger aan te doen en zo huishoudelijke taken te laten voor zo ver het kon. Frisse salades te eten, en veel water te drinken. Ook maakte ik zelf wel eens ijsjes omdat die vaak gezonder zijn voor verfrissing. Ik had het hier ook vooral heel erg snachts dat mijn voeten begonnen te gloeien. Vreselijk 🥴

4 maanden geleden

Ja en vind da super lastig niet normaal af en toe keer onder een lauwe douche en veel water drinken

4 maanden geleden

Ik ook afgelopen week normaal heb ik er nooit problemen mee maar nu was het precies alsof ik buiten adem was

4 maanden geleden

Reactie op Vrhyn

Ohja heel herkenbaar😅 zo vervelend. Ik probeerde het wel wat rustiger aan ...
Thanks voor de tips! En haha ja ik steek altijd mijn voeten onder de deken uit, maar dat helpt nu niet meer 😅 als ik het snachts heb, spoel ik ze altijd even af onder de koude douche, heerlijk….

4 maanden geleden

Reactie op Yasmine92

Ik ook afgelopen week normaal heb ik er nooit problemen mee maar nu was het ...
Ja dat heb ik ook, sowieso al wel sinds 2 weekjes sneller buiten adem met trappen doen enzo, maar nu inderdaad nog sneller…

4 maanden geleden

In heb het al heel de zwangerschap warmer dan normaal . En ja met deze hogere temperaturen geraak ik zelfs niet meer of amper afgekoeld.